کد خبر: ۵۱۷۳۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۶ آبان ۱۴۰۱
اعضای یک تیم ضد امنیتی با هوشیاری پاسداران گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان غربی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه 598، یک منبع آگاه روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی، تمام اعضای اصلی شبکه ضد امنیتی «جوانان محلات ارومیه» که در اغتشاشات اخیر نقش اساسی داشتند توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان آذربایجان غربی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این تشکیلات به تبع «تشکیلات جوانان محلات تهران» در ارومیه تشکیل شده بود، افزود: گردانندگان این تشکیلات که عمدتا از بزرگسالان بودند نسبت به تحریک و فریب جوانان اقدام می‌کردند.

این منبع آگاه اضافه کرد: هدف اصلی این گروه فریب جوانان و نوجوانان از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و تحریک آنان برای پیوستن به اغتشاشات بود.

وی ادامه داد: راه بندان و تخریب اموال عمومی در خیابان‌های خیام، وکیلی، محتشم و فرهنگ ارومیه توسط این تشکیلات ضد امنیتی ساماندهی شده بود.

این منبع آگاه با اشاره به دستگیری بیش از ۲۵ نفر در این رابطه، تاکید کرد: هشت نفر از دستگیر شدگان زن هستند ضمن اینکه اعضای اصلی این تشکیلات با سازمان‌های جاسوسی در ارتباط بودند.

این منبع آگاه با اعلام اینکه طی اقدامات سایبری صورت گرفته تمام مرتبطین این تشکیلات در تحت اشراف اطلاعاتی قرار دارند، یادآور شد: به فریب خوردگان این تشکیلات هشدار داده می‌شود که با هرگونه اقدام علیه امنیت جامعه برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها