کد خبر: ۵۱۸۶۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۰ آذر ۱۴۰۱
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۵ هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از 7میلیارد و 127میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 3هزار و 915میلیارد تومان در بیش از 328هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 5623واحدی در ارتفاع یک میلیون و 389هزار و 361واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران شد و در مقابل شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی پردیس و معدنی و صنعتی گل گهر با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 633میلیون ورقه به ارزش 2هزار و 636میلیارد تومان در 197هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 32واحد رشد کرد و در ارتفاع 18 هزار و 487واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پالایش نفت لاوان، پلیمر آریا ساسول و پالایش نفت شیراز شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی زاگرس، صنعتی مینو و بیمه پاسارگاد بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها