کد خبر: ۵۱۸۶۶۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۲۱ آذر ۱۴۰۱
او برای قهرمانی "باید" مارادونا می‌شد!
لیونل مسی با متفاوت‌ترین ورژنی که از او دیده بودیم آرژانتین را به نیمه‌نهایی جام جهانی رسانده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، لئو مسی بهترین تورنمنت دوران حرفه ای خود را بازی می کند. در عین حال، او به طور قابل توجهی متفاوت از چهار دوره قبلی جام جهانی است. در واقعا به همان اندازه که قبل از حضور در قطر درخشش داشت، هنوز در زمین نابغه است، اما در رفتارش در داخل و خارج از زمین، بیش از پیش شبیه یک آرژانتینی واقعی به نظر می رسد. بیایید به بازی دراماتیک و جنگجویانه آرژانتین و هلند برگردیم. در واقع مسابقه بین مسی و فن خال بود. یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در برابر تجسم یک‌جای کاریزمای مربیگری، ذکاوت و البته مهارت. دو نفری که هرگز قهرمان جام جهانی نشدند اما هر دو تا پای آن پیش رفتند.

شورش غافلگیرکننده لیونل علیه مسی

هلند فن‌خال عالی بود اما در نهایت آنها یک جنگ فوتبالی را به مسی و یارانش باختند. اتفاقی ناامیدکننده اما نه به اندازه حذف مسی!

مسی دیگر آن بازیکنی نیست که 10 یا 15 سال پیش بود، اما حتی در 36 سالگی، مسی به طور جادویی در جام جهانی 2022 بازی می کند.  او تیم ملی خود را رهبری می کند، مهم ترین گل ها را به ثمر می رساند، پاس گل های خارق العاده ای می دهد.  او پیش از این هرگز در پلی آف گل نزده نبود اما حالا دو بار در قطر گلزنی کرده است.

شورش غافلگیرکننده لیونل علیه مسی

در اینجا اما او چیزی را به بازی خود اضافه کرد که در 17 سال گذشته ندیده بودیم. اولین مورد خشم، عصبی بودن و رفتار غیرورزشی را به جادوی بازی اضافه کرد. بداخلاق شد، بعد از بازی یک چهارم نهایی تقریباً با فن خال درگیر شد. او در حین انجام مصاحبه با فریادهای غیرورزشی به مهاجم 197 سانتی متری که از آنجا رد می شد تاخت. انگار روح خاویر ماسکرانو وارد او شده بود. از این نظر، او به یک آرژانتینی واقعی تبدیل شد، نه یک نابغه جدا شده از زندگی واقعی. خصیصه‌ای که خیلی مسالمت‌آمیز نیست، اما آرژانتین اینگونه است و مسی هم دقیقا در مسیری قرار دارد که مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ در آن قدم می‌زد.

شورش غافلگیرکننده لیونل علیه مسی

در زمین اما وقتی او با توپ است، بازی‌اش مانند بهترین سالهای خود مجذوب کننده بود. بدون توپ، او بیشتر راه می رود، اما مانند شکارچی که طعمه خود را بو می کند، کمین می کند. مسی دیگر نمی تواند توپ را در مرکز دریافت کند، به تنهایی از بین پنج نفر شروع کند و تا انتها پیش رود. اما او هنوز هم می تواند با هرکسی در جهان تک به تک شود و اگر به اندازه کافی به دروازه نزدیک باشد، گل بزند. اگر کمی جلوتر باشد، به خوبی کمک خواهد کرد. او در طول مسابقات چهار موقعیت ایده آل گلزنی برای هم تیمی هایش ایجاد کرد که دو مورد از آنها را از دست دادند. از 9 گل آرژانتین، 6 گل با مشارکت او بود(چهار گل زد، دو گل را هم زمینه‌سازی کرد.)

شورش غافلگیرکننده لیونل علیه مسی

مسی در بازی مقابل کرواسی در روسیه راه حل های فوتبالی برای شعله های آتشین خود نداشت. آن شکست سه بر صفر در روسیه مطمئناً انگیزه ای اضافی برای او در روز سه شنبه خواهد بود، زمانی که مودریچ و همراهانش را در طرف مقابل می بیند. کروات‌ها باید بدانند روز سه شنبه یک مسی متفاوت با روسیه در انتظار آنهاست. او در آنجا ضعیف و به نوعی بی حال بود. این مسی چشمگیر اما، نابغه است و از هیچ وسیله برای رسیدن به پیروزی عبور نمی کند. او در 35 سالگی به یک آرژانتینی واقعی تبدیل شده است.

شورش غافلگیرکننده لیونل علیه مسی

آیا این برای جبران تحقیر در روسیه مقابل کروات ها کافی خواهد بود؟ باید تا سه‌شنبه شب صبر کرد و دید این نابغه و جنگجوی جدیدا عبوس که آماده انجام هر کاری است تا تیمش را تا قهرمانی هدایت کند، چه می‌کند!

شورش غافلگیرکننده لیونل علیه مسی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها