کد خبر: ۵۱۸۸۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
باشگاه سپاهان اطلاعیه ای داده است که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند و هیچ کاندیدای منتسب به این باشگاه نیست.
گل، روز پنجشنبه و پس از دیدار تیمهای سپاهان و شاهین بوشهر، زمانی که هواداران سپاهان قصد داشتند سوار بر اتومبیلهای خود شده و سرخوش از بالاتر رفتن شانس قهرمانی تیم محبوب اصفهان راهی منازل شوند برگه ای زیر شیشه پاک کن ماشین خود دیدند که مربوط بود به یکی از دو کاندیدای نماینده مجلس که شانس انتخاب شدن خود را در دور دوم انتخابات جستجو می کردند.
از طرف دیگر شانس دیگر نمایندگی مجلس نیز به هر زحمتی بود خودش را به ورزشگاه فولادشهر رسانده بود و در بین مردم و تماشاگران خودش را جای داده بود. در شرایطی که تمام هوش و حواس جماعت حاضر در ورزشگاه فولادشهر متوجه استرس بازی و شانس قهرمانی و بازی همزمان پرسپولیس- تراکتور و ... بود تلاشهای دو کاندیدایی که برای رسیدن به بهارستان به قلب هواداران زده بودند برای ژرف اندیشان جلب توجه می کرد.
 نقش جهان و سپاهان؛ چه نقطه ضعف و چه نقطه قوتی و چه فرصت طلایی برای رسیدن به رای هواداران زردپوش.
اینکه انصافاً می شود روی هر دو کاندیدایی که طی سالهای اخیر بعضاً خدماتشان قابل توجه تر از سایر نمایندگان سنتی اصفهان بوده است حساب کرد یک بحث است و بحث دیگر این است که جای بر و بچه های صرفاً جهت اطلاع هم در نوع خود خالی به نظر می رسید تا با گفتن عبارت«به به آقای کاندیدا» حق مطلب را ادا کنند.
 راستی فراموش نشود باشگاه سپاهان اطلاعیه ای داده است که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کند و هیچ کاندیدای منتسب به این باشگاه نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها