کد خبر: ۵۱۹۱۹۲
زمان انتشار: ۰۸:۳۸     ۳۰ آذر ۱۴۰۱
به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، اردوی یک روزه جهاد علمی_فرهنگی در شهر قنوات و حومه، از توابع استان قم برگزار میگردد.

به گزارش پایگاه 598، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، اردوی یک روزه جهاد علمی_فرهنگی در شهر قنوات و حومه، از توابع استان قم برگزار میگردد.

 

این اردوی جهادی که تحت عنوان «اهدای دانایی، برای آبادانی» میباشد، در چند محور فعالیت های علمی_فرهنگی را دنبال میکند؛ اهدای کتب کمک آموزشی، تدریس و مشاوره تحصیلی، ایستگاه صلواتی ویژه ایام فاطمیه، دیدار با خانواده های معزز شهدا، میز مطالبه از مسئولین و هیئت دانشجویی تنها بخشی از برنامه های این اردو می‌باشد.

 

محمدمهدی امیرحسینی مسئول قرارگاه جهادی جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی اظهار داشت طبق آیه شریفه «قُل إنَّما أَعِظُکُم بِواحِدَة أَن تَقُومُوا لِلّهِ مَثنی وَ فُردی»، وظیفه یکایک ما چه به صورت فردی و چه به شکل تشکیلاتی، قیام برای خداوند است؛ باتوجه به اینکه محور اصلی گام دوم، بحث جهاد علمی است و از طرف دیگر جهاد تبیین رسالت مهم جامعه امروز ماست، اردوی پیش بینی شده در راستای تحقق این دو ماموریت برنامه ریزی شده است.


وی افزود جامعه هدف ما در این ارد‌و دانش آموزان متوسطه دوم در منطقه قنوات استان قم میباشد که علاوه بر دعوت از اساتید و مشاورین رتبه برتر کنکور سراسری از دانشگاه تهران و دانشکدگان فارابی، صدها جلد کتاب تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا میگردد.

 

ایشان از تمامی ارگان ها و انجمن ها و تشکل های انقلابی جهت ارتقا این روند و اردو جهادی اینچنینی دعوت نمودند و در پایان از مساعدت جامعه اسلامی دانشکدگان فارابی، جامعه اسلامی دانشگاه تهران، قرارگاه جهادی شهید دقایقی، شورای اسلامی و شهرداری قنوات تشکر کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها