کد خبر: ۵۱۹۳۵۷
زمان انتشار: ۰۸:۲۶     ۰۴ دی ۱۴۰۱
به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و قرارگاه جهادی شهید دقایقی؛
به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و قرارگاه جهادی شهید دقایقی، اردوی یک روزه جهاد علمی_فرهنگی در شهر قنوات و حومه از توابع استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و قرارگاه جهادی شهید دقایقی، اردوی یک روزه جهاد علمی_فرهنگی در شهر قنوات و حومه از توابع استان قم برگزار شد.

گفتنی است دکتر حمید زارع رییس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به همراه مسئولین شهر قنوات از جمله امام جمعه، رئیس شورای شهر و شهردار ضمن حضور در میان جهادگران و شنیدن مطالبات ایشان در راستای توسعه سطح علمی_فرهنگی شهر قنوات و حومه آن، از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تکریم و تجلیل نمودند.

جانشین قرارگاه جهادی جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی در ضمن جلسه نقد و بررسی اردو و رشد تشکیلاتی اظهار داشت: یکی از مولفه های پیشرفت و رشد در دانشگاه می تواند همین کارهای جهادی باشد. هر دانشجویی در این برنامه ها می تواند امیدآفرین و مثمر ثمر واقع شود. در این اردو نیاز به جهاد تبیین کاملا احساس می شد و امید داریم این اردو ها با تداوم و گسترش هر چه بیشتر قدمی برای حل مشکلات جامعه باشد.

وی افزود: در این اردو آنچه که بیش از همه در حل مشکلات دانش آموزان به چشم می خورد، مطرح نکردن مسائل و عدم گفتگو برای حل مشکلاتشان بود. جوانان و نوجوانان نباید احساس کنند که شنونده ای برای سخنانشان وجود ندارد بلکه اطرافیان آنها شنونده و دغدغه مند آنها هستند. ان شاءالله نخبگان و جوانان هم با حضور پررنگ تر در عرضه جهاد و احساس مسئولیت، دانش آموزان ایران اسلامی مان را امیدوار به آینده و از مسیر رشد آگاه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها