کد خبر: ۵۲۰۴۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۷ دی ۱۴۰۱
هتاکی و بی حرمتی ظریف بازیکن اسبق تیم ملی والیبال به ساحت حضرت زهرا (س) را محکوم می نمایید

به گزارش پایگاه 598، هیئت والیبال استان قم در بیانیه ای توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س) را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام صادق علیه السّلام می فرماید:
هر کس به شناخت حقیقی فاطمه علیها السّلام دست یابد، بی گمان شب قدر را درک کرده است.”بحارالانوار، ج 43، ص 65

با سلام بر بانوی اخلاق و علم و تربیت حضرت زهرا سلام الله علیها

یکی از راهبردهای قوی اسلام برای حفظ اخلاق در جامعه نهاد خانواده و تاکید بر جایگاه ویژه زن در خانواده است و دشمن هم این را فهمیده و در صدد ضربه زدن و تضعیف این جایگاه برآمده اند، استفاده از عناصر سست و کم اعتقاد و کاسب گرا در عرصه های مختلف از جمله ورزش یکی از راهکار های پیشبرد اهداف ضد انسانی غرب است

هیئت والیبال استان قم به عنوان یک نهاد فرهنگی ، ورزشی اعلام می دارد که حضرت زهرا (سلام الله علیها )نه تنها الگویی برای زنان و مادران مسلمان میباشد بلکه الگویی برای تمامی آزاد اندیشان در طول تاریخ بوده و خواهد بود . از این رو ورزشکاران نیز در عرصه های مختلف خصوصا ورزشی با تمسک به نام ،رفتار و منش آن حضرت قدم برداشته اند وثمرات آنرا در لحظات حساس زندگی احساس کرده اند بانوان ورزشکار نیز با تمسک به صفات الهی حضرت زهرا(سلام علیها) در عرصه مادری قدم برداشته و در تربیت فرزندانی مومن تلاش و در تمامی عرصه های ورزشی ملی و بین المللی با حفظ عفا ف و حجاب خویش مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های دشمنان و مزدورانشان که این بار در لباس ورزشکار حاضر شده اند زده اند و خواهند زد.

دولت های ضد انسانیت، ضد معنویت، و ضد فرهنگ و مزدورانشان بدانند که در مرداب اهانت به مقدسات ،هرزه گرایی و فساد خود ساخته غرق خواهند شد و بندگی شیطان پایانی جز این نخواهد داشت.

بدینوسیله هیئت والیبال استان قم هتاکی و بی حرمتی ظریف بازیکن اسبق تیم ملی والیبال به ساحت حضرت زهرا (س) را محکوم می نمایید. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها