کد خبر: ۵۲۰۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

مهدی کوچک‌زاده در وبلاگ شخصی خود نوشت:

سایت الف متعلق به آقای احمد توکلی که اخیرا از سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دعوت کرد تا به عنوان مهمان ویژه !!! به گفتگو از دریچه سایت الف با ایرانیان بپردازد!!! برای چندمین بار و علیرغم ادعاهای احمد توکلی مبنی بر پای بندی به اخلاق و دینداری دروغ نوشت. اینجانب بعد از ملاحظه این دروغ در سایت احمد توکلی کامنتی به شرح زیر برای سایت الف و ذیل همان خبر گذاشتم ولی از انعکاس آن خودداری کردند از آنجا که دیدم دروغپردازان متعدد هم سو با سایت الف مانند شفاف و مهر و فرارو و . .  این دروغ را در سطحی گسترده منعکس کردند برای تنویر افکار مراجعه کنندگان به این دروغپردازان همین کامنت را برای سایت رجانیوز که اقدام به انعکاس صحیح و واقعی خبر نموده بود فرستادم و رجانیوز آن را منعکس کرد. اینک در وبلاگ خود نیز آن را منتشر می نمایم تا میزان پای بندی آقای توکلی و اعوان وانصارش به اخلاق و حریت برای همه مشخص گردد.

آقای توکلی حیا کنید! هیچکس نداند شما باید بدانید آن نشریه تبلیغات جبهه متحد بود که یکی از کارکنان صحن در حال توزیع بود و به ما که داد از او پرسیدیم با اجازه چه کسی اینها را توزیع می کنید گفت آقای بنایی داده تا توزیع کنم و حداقل 100 تا از آنها را همراه داشت که با اعتراض ما توزیع آن را متوقف کرد و بعد هم علی بنایی آمد و از من و حسینیان می خواست برای به دردسر نیفتادن آن کارمند از دادن تذکر خودداری کنیم. آقای توکلی هیچکس این کامنت را نخواند من و شما از آن با خبریم و شخصیت شما با همین رفتارها در ذهن ما تغییر کرده و می کند.

دروغ از بزرگترین گناههاست . برا ی کسب کرسی مجلس و وجهه، دروغ نگویید. این کامنت اگر نمایش داده نشود در وبلاگم آن را خواهم نوشت.

البته از شما که به دعوت از سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به عنوان مهمان ویژه سایت الف تان افتخار می کنید انتظاری هم نیست

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها