کد خبر: ۵۲۱۲۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
رسوایی ولدهای دروغ
یکی دیگر از دروغ‌های بی‌شمار جریان آشوب و ضدایرانی برملا شد تا رسوایی دیگری در کارنامه این ولدهای دروغ به ثبت برسد.

به گزارش پایگاه 598، در پی فرمان پدرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، سه‌شنبه هفته جاری آرمیتا عباسی از لیدرهای آشوب‌های اخیر نیز از زندان آزاد شد. آرمیتا عباسی از جمله افرادی بود که با صدور فراخوان و تحریک جوانان کرج، اقدام به ایجاد آشوب و تولید خشونت می‌کرد و از همین رو در مهرماه سال جاری از سوی نهادهای امنیتی بازداشت شد. در پی بازداشت عباسی، جریان رسانه‌ای ضدایرانی با تولید اخبار دروغ مدعی شکنجه و حتی تجاوز به آرمیتا عباسی شدند؛ موضوعی که همان موقع از سوی رئیس کل دادگستری استان البرز تکذیب شد. حسین فاضلی هریکندی در ارتباط با اتهامات آرمیتا عباسی گفته بود: در بازرسی از منزل این خانم چند بطری 1.5 لیتری بنزین، ۱۰ عدد کوکتل مولوتف آماده و تعدادی فندک کشف شد. وی افزود: پس از تفهیم اتهامات، این فرد به بازداشتگاه اعزام شد که در تاریخ ۲۵ مهرماه اعلام کرد روده‌هایش مشکل دارد که با توجه به ادعای وی با دستور قضایی این خانم برای بررسی موضوع و درمان به بیمارستان امام علی(ع) کرج اعزام شد. 
 
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه ادعای تجاوز از اساس دروغ است، بیان کرده بود: پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد این خانم از گذشته دارای مشکلات گوارشی مربوط به بیماری هموروئید بوده و در معاینات انجام شده مشخص شد در حال حاضر مشکل خاصی ندارد و کمتر از ۲۴ ساعت از بیمارستان ترخیص شد که به محض مرخص شدن، دستوراتی مبنی بر انجام معاینات تکمیلی برای این فرد صادر شد تا در ادامه مشکلی برای سلامتی وی ایجاد نشود. جریان ضدایرانی در یکی دیگر از خبرسازی‌های دروغ خود در ارتباط با عباسی مدعی شده بود موهای او در بدو ورود به بازداشتگاه از ته تراشیده شده است. حالا تصاویری که پس از آزادی آرمیتا عباسی منتشر شده، نشان می‌دهد در مدت زمان بازداشت او، نه خبری از تجاوز و شکنجه و نه خبری از تراشیدن موهای او نبوده است. در یکی از تصاویری که از عباسی منتشر شده، موهای بلند و ناخن‌های بلند او به وضوح مشخص است. همین موضوع واکنش گسترده و منفی کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به دروغ‌سازی‌های جریان ضدانقلاب را در پی داشت. البته صدای تشت رسوایی جریان ضدایرانی پیش از این در ماجرای حسین رونقی بلند شده بود. 
 
حسین رونقی نیز از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر بود که رسانه‌های ضدایرانی مدعی شکنجه و خرد شدن استخوان‌های پای او در زندان شده بودند و پس از آزادی او از زندان، مشخص شد هیچ کدام از اخبار تولیدی درباره رونقی صحت نداشته است. اساسا ماهیت جریان آشوب بر دروغ بنا شده است و برای پیشبرد پروژه ناامنی در ایران، تنها متکی به دروغ‌سازی، فریب و گمراه کردن بخشی از مردم از واقعیت و کشاندن آنها به خیابان‌هاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها