کد خبر: ۵۲۲۷۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
شیرانی خبر داد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۱۸ هزار و ۴۹۴ تصادف خسارتی رخ داده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با تشریح آمار طرح نوروزی از ابتدای ۲۴ اسفندماه تا ۲۷ اسفندماه گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته ۱۸ هزار و ۴۹۴ تصادف خسارتی رخ داده و از این میزان، تعداد تصادفات جرحی سه هزار و ۹۲ مورد بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا روز گذشته در اثر تصادفات حادث شده چهار هزار و ۱۱۶ نفر مجروح و ۱۷۶ نفر جان باختند.

وی با اشاره به وقوع ۱۵۱ مورد تصادف فوتی در بازه زمانی اشاره شده گفت: بیشترین تردد استانی مربوط به استان‌های تهران، مازندران، البرز، فارس و اصفهان و کمترین تردد استانی مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد است

شیرانی خاطرنشان کرد: بیشترین وقوع تصادفات فوتی در استان‌های خراسان رضوی، فارس، کرمان و سیستان بلوچستان و اصفهان بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها