کد خبر: ۵۲۳۶۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سایر شهرهای ایران، رسانه‌های مختلف جهان به بازتاب این مراسم پرداختند.

به گزارش پایگاه 598، برگزاری روز جهانی قدس در تهران و سایر شهرهای ایران مورد توجه رسانه های جهان قرار گرفت.

شبکه المیادین با شروع این مراسم به پوشش مستقیم آن پرداخت و از حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان

خبرنگار المیادین در ایران گزارش داد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال شاهد مشارکت گسترده در پایتخت یران و دیگر استانهاست. راهپیمایی امسال شاهد حضور بسیار گسترده و بی سابقه در تهران و دیگر استانهای ایران است.

اسپوتنیک روسیه هم ضمن پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف ایران گزارش داد: راهپیمایی روز قدس در تهران و هزاران شهر ایران برگزار شد.

شبکه المنار هم در گزارش مستقیم خود اعلام کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۱۰۰۰ هر و روستا در جمهوری اسلامی ایران شروع شده است.

بازتاب راهپیمایی روز قدس در رسانه‌های جهان

پایگاه العهد لبنان هم نوشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۱۰۰۰ شهر و روستا در جمهوری اسلامی ایران شروع شده است.

شبکه المسیره یمن هم به پوشش مستقیم راهپیمایی روز قدس در ایران پرداخت.

 

خبرگزاری سوریه هم گزارش داد: راهپیمایی گسترده گرامیداشت روز جهانی قدس به نشانه حمایت از ملت فلسین و در مخالفت با اشغالگران اسرائیلی در تهران و شهرهای مختلف ایران در حال برگزاری است.

شرکت کنندگان پرچمهای فلسطین و پلاکاردهایی در حمایت از آرمان فلسطین را حمل کردند و در حمایت از ملت فلسطین و علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب در گزارشی ضمن پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس نوشت: مراسم روز قدس در ایران، سوریه و کشورهای دیگر در حال برگزاری است.

پایگاه فلسطین الیوم هم نوشت: مردم ایران در شهرهای مختلف حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز قدس دارند.

خبرنگار شبکه العهد عراق هم از تهران گزارش داد: جمعیت بی سابقه ای در تهران و استانهای ایران در مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس حضور پیدا کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها