کد خبر: ۵۲۴۷۴
زمان انتشار: ۰۱:۱۶     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
کیهان نوشت:
در حالي كه يك دهه از اشغال سرزمين افغانستان به دست متجاوزين غربي مي گذرد، سازنده «جدايي نادر از سيمين» نسبت به پايمالي حقوق مهاجرين افغاني مقيم ايران به ناگهان احساس مسئوليت كرد!
به گزارش خبرنگار كيهان، اصغر فرهادي گفته است به نشانه همدلي با مهاجراني افغاني مقيم ايران و بي مهري دولت و مردم ايران نسبت به مهاجران افغانستان! به ايران سفر مي كند، فرهادي توضيح نداده است چرا در برابر جنايات آمريكا در افغانستان و قتل عام چند ده هزار افغاني توسط مهاجمان غربي و طالبان، احساس مسئوليت و همدلي نكرده است؟! اما همصدا با رسانه هاي بي بي سي و راديو فردا نسبت به ناديده گرفتن حقوق مهاجران افغاني در ايران قصد آن دارد فيلمي از مهاجران افغاني بسازد.
وي همچنين گفته است كه: «انداختن علت ناامني و بيكاري به گردن مهاجران فرار از پذيرش مسئوليت اجتماعي» است.
اي كاش سازنده فيلم «جدايي...» علت العلل آوارگي و ستم بر مردم و مهاجران افغان از كشورشان را هدف خود قرار مي داد و مسئوليت اجتماعي خود را در قبال ستم كشورهاي متجاوز غربي ايفا مي نمود!
جنجال سازي اخير و سفر تبليغاتي احتمالي فرهادي به ايران، بخوبي از دلايل اعطاي اسكار و ستاره سازي محافل شبه فرهنگي غرب عليه كشورهاي هدف حكايت مي كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
بهتربودازقربانيان تجاوزوتعرض افغانهابه نواميس مردم فيلم تهيه ميكردمثل اينكه اين هم باجوايزي كه گرفت خودشوگم كرد
پاسخ
کاربر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
آقای فرهادی علیرغم احترامی که برای شما قائل هستم متاسفم برای این حرکت جوگیرانه شما.تا دیروز میگفتند ای داد ای بیداد افغانها تمام کشور را گرفتند ویکی از دلایل بیکاری حضور افغانها در ایران است آیا تا دیروز گفته نمیشد یکی از عوامل نا امنی در کشور افغانها هستند حالا چی شد که بعضی از این هنرمندان بی هنر با شنیدن صحبتهای دوتا کراواتی وشنیدن دوسه تا اصطلاح انگلیسی از اشخاصی که فقط می خواهند ایراد بگیرند جو گیر شده و مثلا در جهت محکومیت اخراج افغانها میخواهند به مازندران بیایند.
پاسخ
فاطیما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
بنده خدا راست میگه دیگه خیلی دارن به افغانها سخت میگرن عوض این چرا به این پاکستانی یا معلوم نیست کجایند که سر چهارراهها با بچه دارن گدایی میکنند رسیدگی نمیشه.باز افغانها با سختترین شرایط وکمترین دستمزد دارن کار میکنند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
این آقا واسه اسراییل و آمریکا چقدر خوش رقصی میکنه؟!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها