کد خبر: ۵۲۵۱۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی بیش‌از هر زمانی فعال است تا با اخلال در نظام اقتصادی مردم را از نظام دور کند.
سردار علی فدوی: ستون پنجم دشمن بدنبال ایجاد نارضایتی در کشور است

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، سردار علی فدوی در مراسم بزرگداشت برادران شهید محمدرضایی که در مسجد امام حسن عسکری (ع) قزوین برگزار شد اظهار کرد: جبهه کفر در ۴۴ سال گذشته تمام توان خود را برای مبارزه با انقلاب اسلامی به کار بسته و هر روز با یک ترفند جدید در برابر جمهوری اسلامی ایستاده است.

وی با بیان اینکه نیرنگ‌ها و تلاش‌های دشمن در این مبارزه هر روز تغییر جدیدی داشته است، افزود: دشمن و جبهه کفر از تمام توان خود برای این مبارزه استفاده کرده و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: در همان روزها و سالهای نخست انقلاب دشمن با تشکیل یک ائتلاف جهانی متشکل از ۷۸ کشور در برابر ما ایستاد اما وعده الهی خداوند نشان داد پایداری بر روی حق به پیروزی منتهی می‌شود.

وی بیان کرد: مردم در طول عمر انقلاب اسلامی محاسبات دشمن خبیث را همواره بر هم زده‌اند و باعث شده‌اند تا در همه صحنه‌هایی که دشمن طراحی می‌کرد مردم و انقلاب اسلامی پیروز باشند.

سردار فدوی تقدیم سه هزار شهید از قزوین را مصداق بارز حضور مردم قزوین در صحنه دفاع از حق و انقلاب دانست و عنوان کرد: در طول این ۴۴ سال توطئه‌های دشمن روز به روز سخت‌تر و نوین‌تر شده است.

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ جدیدی که بر علیه ملت راه انداخته بود با ابزاری نوین فتنه ۱۴۰۱ را راه اندازی کرد و تمام حیثیت و قدرت خود را به میدان آورد اما این بار نیز با شکست روبرو شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی در تمامی زمینه‌های پیشرفت باید پیشگام باشد و ما نبرد با دشمنان انقلاب و مردم را تا فتح تمام قله‌های پیروزی ادامه می‌دهیم.

وی عنوان کرد: امروز یکی از اصلی ترین حربه‌های دشمن در برابر جمهوری اسلامی نبرد اقتصادی است و ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و فرهنگی بیش‌از هر زمانی فعال است تا با اخلال در نظام اقتصادی مردم را از نظام دور کند.

سردار فدوی بیان کرد: ایجاد نارضایتی از طریق افزایش تورم و احتکار و اخلال اقتصادی به صورت مستمر از سوی دشمن در حال برنامه ریزی و از سوی ستون پنجم او در داخل در حال اجرا است اما جمهوری اسلامی با این دشمنی‌ها نیز برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قدرت ما در ایستادن در برابر دشمن در عرصه‌های مختلف بیشتر از گذشته شده است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی مبدا تغییر نظم و هندسه جهانی است.

این مسئول در پایان یادآور شد: ۱۵ خرداد ۴۲ نظم جهانی حاکم بر دنیا به دستان امام خمینی شروع به تغییر کرد و از آن روز به بعد هر روز هیمنه استکبار جهانی بیشتر از قبل شکسته می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها