کد خبر: ۵۲۶۵۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران از تغییر محسوس مصرف برق شهر تهران همزمان با تغییر ساعات اداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از وزارت نیرو، "مسعود عزیزی" با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: بررسی داده‌های حاصل از کنتورهای هوشمند نشان دهنده آن است که تغییر ساعات اداری منجر به تغییر محسوس مصرف برق شهر تهران در ساعات اوج بار میان روز شده است.

وی با قدردانی از ادارات و نهادهای اجرایی که همکاری لازم را در اجرای مصوبه هیئت وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بخش اداری داشته‌اند، اعلام کرد: با تعداد معدود از ادارات که اقدام به کاهش مصرف نکرده‌اند، مطابق اختیارات قانونی برخورد لازم صورت گرفته است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران تصریح کرد: اشتراک برق ادارات پرمصرفی که نسبت به اجرای مصوبه هیئت وزیران بی‌توجه بوده‌اند قطع شده و وصل مجدد اشتراک این مشترکان منوط به تعهد کتبی بالاترین مقام مسئول سازمان مربوطه است.

وی همچنین اجرای طرح پرداخت پاداش به مشترکان خانگی را ابتکاری ارزنده توسط وزارت نیرو دانست و گفت: با اجرای این طرح تمامی مشترکان حتی مشترکان پرمصرف می‌توانند در صورت کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته مشمول پاداش ریالی تا سقف ۲,۰۰۰ تومان به ازای هر کیلووات ساعت شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها