کد خبر: ۵۲۶۸۲۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
تیشاورا جونز شهردار سنت لوئیس ایالت میسوری آمریکا اعلام کرد: روز یکشنبه (به وقت محلی) در اثر تیراندازی دسته‌جمعی شبانه در مرکز شهر سنت لوئیس حداقل یک نوجوان کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ای بی سی نیوز ۱۱، این تیراندازی در مرکز این شهر بندری در داخل ساختمانی اداری که در آن یک مهمانی برگزار می‌شد، روی داد.

جونز گفت: امروز (یکشنبه) خانواده‌های شهر سنت لوئیس با خبر یک تیراندازی دسته‌جمعی بیدار شدند.

وی افزود: این بدترین کابوس هر والدینی است. من با همه خانواده‌های دردمند این حادثه اظهار همدردی می‌کنم. همه کسانی که در این مراسم حضور دارند، زخم‌های جسمی و روحی ناشی از این خشونت مسلحانه را که به زندگی آنها کشیده شد، تا آخر عمر با خود همراه خواهند داشت.

از سوی دیگر رابرت تریسی رئیس پلیس شهر سنت لوئیس نیز روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری با اشاره به اینکه قربانی این حادثه یک پسر ۱۷ ساله بود، افزود: مظنون این حادثه تیراندازی که او هم ۱۷ سال دارد، اکنون در بازداشت بسر می‌برد.

رئیس پلیس شهر سنت لوئیس سن قربانیان این حادثه را بین ۱۵ تا ۱۹ سال اعلام و خاطرنشان کرد:: یک دختر ۱۷ ساله نیز در این حادثه بر اثر ازدحام جمعیت وحشت‌زده در حال فرار از صحنه تیراندازی، به دلیل ماندن در زیر پای جمعیت از ناحیه ستون فقرات آسیب جدی دیده است.

تریسی گفت که پلیس چندین سلاح گرم از جمله یک تفنگ آ آر – ۱۵ و یک تفنگ دست‌ساز را از صحنه جرم کشف کرد.

پلیس در حال بررسی است که مالک این ساختمان اداری کیست و مسئول این مهمانی چه کسی بوده است.

بر اساس مطالعه سال ۲۰۲۲ توسط موسسه «ایمنی اسلحه برای همه شهرها»، ایالت میسوری یکی از بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از خشونت با استفاده از سلاح گرم را در ایالات متحده دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها