کد خبر: ۵۲۶۹۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
انتقال چند بازیکن از چلسی به تیم‌های عربستانی باعث شده تا این باشگاه لندنی نقش مهمی در پرستاره شدن لیگ حرفه‌ای سعودی‌ها ایفا کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، باشگاه چلسی در حال حاضر پررنگ‌ترین نقش را در انتقال ستاره‌ها به عربستان سعودی دارد، چرا که در روزهای اخیر حضور سه ستاره این تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی نهایی شده و یک ستاره دیگر هم در آستانه عقد قرارداد است.

پس از این که انگولو کانته رسماً به عنوان بازیکن جدید الاتحاد قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان معرفی شد، حکیم زیاش با النصر به توافق رسید و سپس ادوارد مندی هم با الاهلی کار انتقالش را به سرانجام رساند. انتظار می‌رود به زودی انتقال کالیدو کولیبالی به الهلال هم رسمی شود.

در واقع صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی که مالک باشگاه نیوکاسل است، این روزها با باشگاه چلسی همکاری پررنگی دارد. در لندن تاد بولی آمریکایی و بهداد اقبالی ایرانی به طور فشرده برای انتقال بازیکنان باتجربه‌شان به عربستان در حال مذاکره با مسئولان سعودی هستند.

به نظر می‌رسد مائوریسیو پوچتینو تصمیم دارد خون تازه‌ای وارد رگ‌های چلسی کند و به همین دلیل مخالفتی با جدایی بسیاری از بازیکنانش ندارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها