کد خبر: ۵۲۶۹۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۰۱ تير ۱۴۰۲
اخیراً رئیس جمهور به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته را سیاست قطعی دولت عنوان کرد و معاون اجرایی رئیس جمهور را مکلف کرد، موضوع جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی فاقد سوابق اجرایی را با رئیس سازمان اداری استخدامی بررسی و نتیجه آن را اطلاع رسانی کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در پاسخ به شفقنا درباره اقداماتی که تاکنون در این خصوص انجام شده، گفت: در حال حاضر کانون ارزیابی مدیران در بخش خصوصی، دولتی و همچنین کانون هایی که دستگاه های اجرایی دارند، فعال شده است.

وی ادامه داد: در کانون ارزیابی، سطح تمامی مدیران تا مدیرکل مورد ارزیابی قرار می گیرد و دستگاه ها را مکلف کردیم تا نسبت به ادامه همکاری با کسانی که نمره کمی در حوزه صلاحیت های عمومی، حرفه ای و انگیزه کسب می کنند، بازنگری داشته باشند.

معاون رئیس‌جمهور تأکید کرد: در حال حاضر چرخه ارزیابی مدیران در سطوح مختلف آغاز شده و برخی از تغییرات مدیران در سفرهای استانی رییس جمهور، حاصل همین ارزیابی است.

آقای لطیفی اعلام کرد: در راستای ارزیابی های صورت گرفته، تاکنون تعدادی از مدیران برکنار شدند و این روند براساس نتایج ارزیابی ها ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها