کد خبر: ۵۲۷۰۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۳ تير ۱۴۰۲
سه‌شنبه هفته قبل بعد از اینکه فرانسوی‌ها اجازه تظاهرات ۳۰ خرداد را به منافقین به‌رغم همراهی سالیان دراز ندادند، هزار نیروی ضدتروریست آلبانی با حکم دادستانی آن کشور به مقر اشرف ۳ حمله کردند .

به گزارش پایگاه خبری 598، هادی محمدی طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: سه‌شنبه هفته قبل بعد از اینکه فرانسوی‌ها اجازه تظاهرات ۳۰ خرداد را به منافقین به‌رغم همراهی سالیان دراز ندادند، هزار نیروی ضدتروریست آلبانی با حکم دادستانی آن کشور به مقر اشرف ۳ حمله کردند که تفاصیل آن را می‌دانید. اینکه این رخداد چگونه شکل گرفته است که حتی امریکا هم به‌جای منافقین تروریست، شازده پهلوی را ترجیح داده و کار آلبانی را اقدامی قانونی و درست می‌داند، در جای خود باید مورد بحث قرار گیرد. نکته مهم‌تر این است که همین رخداد، از پستوهای داخل شهرهای ایران و گروه‌های فسادطلب و ضدانقلاب که این روزها از سوراخ‌های خود خارج شده‌اند تا آن سوی مرزها و ایران‌اینترنشنال و بسیاری دیگر از گروه‌های مثلاً اپوزیسیون را آچمز کرده است. در زبان و پس‌زمینه ذهن تمامی آن‌ها این سؤال است که اگر منافقین به‌راحتی قربانی می‌شوند، نوبت هر یک از این افراد و گروه‌ها چه زمانی فرا می‌رسد؟

این ۳۰ خرداد چه پرده‌هایی دارد که سقوط پهپاد گران‌قیمت و ۲۰۰ میلیون دلاری گلوبال هاوس در آن اتفاق افتاده است! سقوط این پهپاد هم آنقدر گیج‌کننده و مبهوت‌کننده بود که ترامپ از اینکه سپاه هواپیمای با سرنشین امریکا در همان نزدیکی گلوبال‌هاوس را هدف قرار نداده است، تشکر هم کرد! بعد از این سقوط گران‌قیمت، امریکا نه‌تن‌ها ریسک شیطنت هوایی علیه ایران را پایان داد، بلکه به‌رغم حضور ناوگان پنجم دریایی‌اش در بحرین و دیگر پایگاه‌های هوایی و دریایی در برخی نقاط خلیج‌فارس، طرح امنیتی خود را از خلیج‌فارس به باب‌المندب و دریای سرخ و حوزه اقیانوس هند منتقل کرد و درحال ایجاد زیرساخت‌های لازم در جزایر اشغالی یمن است.

بله روشن است که یک اقدام و یک رخداد، چگونه راهبردها و بسیاری از ابعاد حیاتی دشمن و ضدانقلاب را آچمز و آن‌ها را وادار می‌کند سفره خود را جمع کنند و بپذیرند دست بلند ایران از مرزهای خود تا آن‌سوی جهان، قادر است از منافع و امنیت ملی و منطقه‌ای خود به‌شکل کارآمد دفاع کند. راز سکته ناقص امروز گروه‌های سیاسی رنگارنگ از داخل کشور تا پس‌کوچه‌های لندن، واشنگتن، پاریس و آلبانی را باید در لایه‌های ناگفته مصاحبه سردار کاظمی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه جست‌وجو کرد. باید پرسید، آنچه از شهریور سال گذشته طی ماه‌های گذشته در اشراف اطلاعاتی سپاه و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی به‌دست آمد، تا چه حد برای کشورهای غربی پرهزینه بوده که حاضر شده‌اند، ابزارهای تروریستی خود را به راحتی قربانی کنند؟ آچمز و سکته ناقص فقط بر گروه‌های سیاسی حاکم نیست بلکه پروژه برنامه‌ریزی‌شده غرب برای انتخابات اسفند نیز در شرایط کما قرار دارد و بدیهی است امتداد و ادامه آنچه در غرب اتفاق افتاد را باید در داخل کشور هم شاهد باشیم، چرا که بانیان وضع موجود و اغتشاشات در پیوند روانی با منافقین و دستگاه‌های اطلاعاتی غربی بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها