کد خبر: ۵۲۷۱۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی بانک توسعه تعاون اعلام داشت شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون منشا اثرات مثبت است

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی در آیین معارفه هوشنگ حسنی عضو جدید هیات مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون اظهار داشت: شرکتهای تابعه بانک در همکاری و هم افزایی با بانک و در جهت تکمیل زنجیره ارزش و برای پیشبرد اهداف بخش تعاون فعالیت می کنند.
وی افزود: شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شرکت ابزاری و وظیفه ای تحت نظر بانک است و بسیاری از خدمات فنی، مهندسی و عمومی توسط این شرکت به بانک و جامعه هدف ارائه می گردد.
شریفی گفت: اقدامات مناسبی در حوزه ارزیابی املاک، پیگیری مطالبات، خدمات مهندسی و عمرانی در شرکت در حال انجام است و ظرفیت شرکت برای پیشبرد پروژه های مهم ارزنده است.
در ادامه آرمین معصومی مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون گفت: ارکان شرکت در مسیر کارآمدی و بهره‌وری هدایت می شوند و توانمندی شرکت در ارائه خدمات با کیفیت حائز اهمیت است.
وی افزود: اثربخشی هزینه ها و کاهش هزینه تمام شده خدمات از اهداف شرکت است و در انجام پروژه ها اثبات شده است که شرکت با هزینه کمتر و کیفیت بیشتر، به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای بانک و بخش تعاون بوده است.
گفتنی است در این نشست آقای نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری، ذوالفقار قشونی رئیس حوزه حراست شرکت های تابعه و اعضای هیات مدیر شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها