کد خبر: ۵۲۷۱۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۰۴ تير ۱۴۰۲
تابستان ۷۹ زمانی که هاشمی‌نسب به‌طور ناگهانی از پرسپولیس جدا شد و پیراهن استقلال را به تن کرد، یک انقلاب در فوتبال ایران رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، اگرچه هنوز خبرش به‌طور رسمی اعلام نشده است اما به‌نظر می‌رسد مهدی هاشمی‌نسب یکی از دستیاران جواد نکونام روی نیمکت استقلال باشد. هاشمی‌نسب طی سال‌های گذشته یکی از اعضای ثابت کادرهای فنی نکونام بوده و هیچ بعید نیست در استقلال هم همین اتفاق تکرار شود. به این ترتیب تنور دربی تهران از همین حالا داغ‌تر از قبل خواهد شد، چرا که رقم‌زننده جنجالی‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران به مرکز حادثه بازمی‌گردد.

تابستان ۷۹زمانی که هاشمی‌نسب به‌طور ناگهانی از پرسپولیس جدا شد و پیراهن استقلال را به تن کرد، یک انقلاب در فوتبال ایران رخ داد. این پرماجراترین و ملتهب‌ترین داستان نقل‌وانتقالاتی در فوتبال ایران بود، چرا که زننده ۴گل به استقلال و یکی از محبوب‌ترین سرخپوشان تاریخ، ناگهان از در طغیان درآمد و به اردوگاه رقیب دیرینه پیوست.

ماجراهای هاشمی‌نسب با پرسپولیسی‌ها هرگز تمام نشد؛ از همان ۹دی ۷۹که ۱۰۰هزار نفر از نخستین ساعات صبح ورزشگاه آزادی را تسخیر کردند تا گل‌زدن و غش کردن آقای یاغی را ببینند تا بعدها که او با مصاحبه‌های پرشمارش، هر بار زخمی تازه به روح هواداران پرسپولیس زد. هاشمی‌نسب این رویه را حتی در دوران مربیگری هم ترک نکرد. در مدتی که او به‌عنوان دستیار در تیم‌های مختلف مشغول به‌کار بود، بارها شاهد فحش خوردنش از هواداران پرسپولیس بود که البته در اغلب موارد رفتارهای خود این مربی هم در تشدید تنش‌ها بی‌تأثیر نبوده است. حالا او دوباره به کانون التهاب و حاشیه بازمی‌گردد؛ به جایی که یک جنگ ۲۳ساله را یک‌بار دیگر به صف مقدم می‌کشاند و احتمالا حواشی بیشتری درست می‌کند. از حالا به بعد در هر بازی استقلال باید شنونده تشویق‌های معنادار هاشمی‌نسب باشیم و البته سکانس اصلی این فیلم سینمایی، دربی تهران و تقابل هاشمی‌نسب با پرسپولیسی‌ها خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها