کد خبر: ۵۲۷۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
طی نامه ای؛
جمعی از پزشکان متخصص و اساتید دانشگاه های کشور طی نامه ای از نامزد جبهه پایداری انقلاب اسلامی در دور دوم نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.
به گزارش پایگاه 598 جمعی از پزشکان متخصص و اساتید دانشگاه های کشور طی نامه ای از کاندیداتوری آقای دکتر جواد محمدی نامزد جبهه پایداری انقلاب اسلامی در دور دوم نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.

متن این نامه‌ به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در تحقق همه جانبه رهنمود مقام معظم رهبری درباره طراحی و پیاده سازی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، علم و فناوری از اهمیت وافری برخوردار است و کلید پیشرفت کشور می‌باشد. سند چشم انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران نیز بر طراحی کشور توسعه یافته و جامعه دانایی محور که به رتبه اول علم و فناوری در منطقه دست یافته باشد، تأکید ویژه‌ای دارد. از سوی دیگر میزان پیشرفت جوامع امروزی نیز بر اساس اندازه برخورداری کشورها از علم و فناوری در نظر گرفته می‌شود. اگر دو هدف عمده‌ای که همه جوامع به دنبال آن هستند را بقاء و کمال بدانیم، علم و فناوری به گونه‌ای چشم‌گیر در تحقق هر دو مؤلفه فوق تأثیر فراوانی دارد و لازمه بقاء برخورداری از اقتدار است و اقتدار دارای مؤلفه‌های متنوعی نظیر مؤلفه‌های فرهنگی، اجتماعی، فناوری اطلاعات، سیاسی، اقتصادی و نظامی است که دانش و فناوری در تحقق کلیه این مؤلفه‌ها نقش کلیدی بر عهده دارد.

در این راستا توجه به اتخاذ رویکرد دانش محور در سیاستگذاری، قانونگذاری و طراحی برنامه‌های پنج‌ساله پیشرفت کشور به منظور دستیابی به اهداف الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و سند چشم انداز بسیار مهم خواهد بود. انسان‌های دانشمند، متعهد، متخصص و زمان آشنا، اصلی‌ترین منابع دانش در جامعه می‌باشند که مراجعه و بهره‌مندی از دانش و تخصص آنها اصلی‌ترین راه تحقق تصمیم سازی، تصمیم گیری و قانونگذاری دانش بنیان است. در این بین مجلس شورای اسلامی به عنوان مظهر اراده ملت دارای نقش بی‌بدیلی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور می‌باشد. از سوی دیگر سیاستگذاری و قانونگذاری در عرصه‌هایی که با سلامت جسمی و روحی جامعه ارتباط دارد از حساسیت و اهمیت دو چندانی برخوردار است. بنابراین حضور انسان‌های فرهیخته و دانشمندی چون دکتر جواد محمدی که هم شخصیت ایشان به زینت فرهیختگی و اخلاق مزین است و هم از پزشکان متخصص و متعهد این مرز و بوم و از یادگاران دوران دفاع مقدس می‌باشند در مجلس شورای اسلامی سر منشاء برکات فراوان برای جامعه ایران اسلامی می‌باشد.

لازم بذکر است که اسامی امضاکنندگان این نامه در دفتر پایگاه 598 موجود می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها