کد خبر: ۵۲۷۴۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۳ تير ۱۴۰۲
وکیل علیرضا بیرانوند درخصوص حواشی مربوط به فسخ قرارداد بیرانوند توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از برنا، مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند، شب گذشته در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره قرارداد بیرانوند و مطالبات او گفت: قرارداد بیرانوند ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است که با آپشن‌ها ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود. تا قبل از اخطار اول، پرداختی پرسپولیس ۵۵ درصد یعنی حدود ۱۰ میلیارد بود.بعد از اخطار دوم، دیروز ۷۰۰ میلیون واریز شد و ۷ میلیارد مطالبات باقی‌مانده بیرانوند از پرسپولیس است.: اخطار دوم یعنی بیرانوند نمی‌خواهد فسخ کند اما بعد از یک هفته مطالبات وازیر نشد. این یعنی بی‌احترامی و ریا و همان چیزی است که آقای درویش گفت.

وی افزود: حق را به باشگاه پرسپولیس می‌دهیم که شکایت کند، قطعا کمیته وضعیت، استیناف و دادگاه عالی ورزش تشخیص می‌دهند که فسخ قانونی بوده است. جلسه با درویش؟ یکسری صحبت‌هایی شد و قرار شد مطالبات واریز کنند اما این اتفاق نیفتاد و بیرانوند گفت که به من بی‌احترامی شده است. احترام باید عملی باشد و همه چیز حرف نیست.

وکیل بیرانوند ادامه داد: بیرانوند درآمد دیگری غیر از فوتبال ندارد. با پرداخت نشدن مطالبات، امور زندگی مختل می‌شود و او مجبور شد وام بگیرد. اگر اخطار سوم را می‌داد توهین به خودش بود، ۵ میلیارد مگر پولی است که باشگاه پرسپولیس به بیرانوند پرداخت نکرد. بیرانوند قرارداد اضافه نمی‌خواهد و به باشگاه گفته است همین طلب من را بدهید. البته گلر ذخیره تیم‌ دیگری بیشتر از بیرانوند می‌گیرد. حرف‌های مانند عشق قلبی و ... تاثیر ندارد این حرف‌ها برای دهه ۶۰ است و زندگی خرج دارد. بیرانوند در عمل دوست داشتن پرسپولیس را ثابت کرده و مطرح کردن برخی حرف‌ها عوام‌فریبی است.

سلیمانی درباره مذاکره با استقلال توضیح داد: مطمئن بودیم که فسخ ما قانونی است و دعوایی با کسی نداریم. قبل از فسخ با استقلال مذاکره نکردیم اما بعد از آن تماس‌های زیادی داشتیم و علاوه بر استقلال، دو باشگاه داخلی دیگر هم پیشنهاد دادند که مبلغ آنها از استقلال بیشتر است.  صحبت‌هایی شده و امشب قرار شد با بیرانوند صحبت کنم و خودش مطمئنا بهترین تصمیم را می‌گیرد که آینده فوتبالی او لطمه نبیند.

وی در پایان درباره پیشنهادات خارجی بیرانوند گفت: بیرانوند از لیگ ترکیه پیشنهاد رسمی دارد و پیشنهاد از عربستان در حد حرف است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها