کد خبر: ۵۲۷۸۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۲۱ تير ۱۴۰۲
امین قاسمی‌نژاد، قرارداد رسمی خود را با باشگاه هوادار امضاء می کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، باشگاه هوادار تهران پس از جذب آرشا شکوری، علیرضا حقیقی، قائم اسلامی‌خواه، ایوب کلانتری، سبحان پسندیده و یونس شاکری، جدیدترین بازیکن خود را به امین قاسمی‌نژاد، مهاجم دو فصل اخیر گل‌گهر سیرجان اختصاص داد و رسما این مهاجم را معرفی کرد.

امین قاسمی‌نژاد که یک سال و نیم قبل با نظر امیر قلعه‌نویی از استقلال راهی گل‌گهر سیرجان شده بود، پس از تغییر کادر فنی این تیم و حضور مارینوس اوزونیدیس به پایان دوران حضورش در این باشگاه رسید و با نظر محمود فکری راهی تهران شد تا قرارداد رسمی با باشگاه هوادار امضاء کند.

قاسمی نژاد

این مهاجم ۳۶ ساله که پس از جدایی از استقلال در دور برگشت لیگ بیست و یکم ۱۰ بازی برای گل‌گهر انجام داد و موفق به گلزنی نشده بود و در ۲۴ مسابقه فصل گذشته لیگ برتر نیز سه گل برای سیرجانی‌ها به ثمر رسانده بود، مسیرش از این باشگاه جدا شد و تا هوادار تهران را انتخاب کند.

امین قاسمی‌نژاد که پیش از گل‌گهر، یک نیم‌فصل در استقلال حضور داشت و در ۱۰ مسابقه برای این تیم یک گل به ثمر رساند و قبل‌تر هم برای ماشین‌سازی تبریز و پدیده مشهد به میدان رفته بود، پس از عدم توافق با باشگاه پیکان برای حضور در این تیم، رسما به هوادار پیوست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها