کد خبر: ۵۲۷۸۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۱ تير ۱۴۰۲
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از آمادگی مرز خسروی برای پذیرش زوار اربعین به صورت ۲۴ ساعته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بازگشایی رسمی مرز خسروی در سال گذشته و پیشبرد امور به بهترین شکل و نیز به دلیل فاصله کوتاه با کربلای معلی این مرز به عنوان یک مرز آرام و امن شناخته شده و زیر ساخت‌ها از هر نظر آماده شده است.

وی افزود: به منظور تأمین زیرساخت‌ها هم اکنون جاده چهار لاینه استاندارد به سمت مرز خسروی احداث شده، ایمن سازی جاده‌ها، روکش آسفالت و ساماندهی و امکانات لازم در پارکینگ برای زوار انجام گرفته است‌.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین به منظور ساماندهی و رفع مشکلات موکب داران انتقال خط گاز از قصرشیرین تا مرز خسروی در سال گذشته ظرف ۲۰ روز انجام شد و در صورت هرگونه نیاز و بروز مشکل تا پیش شروع ایام اربعین پیگیری لازم انجام خواهد گرفت.

حیدری در پایان با تشکر از همکاری و همدلی مردم اهل سنت، اهل حق و شیعه در ایام اربعین و برگزاری مراسمات، بیان کرد: با تلاش و پیگیری‌های بسیار و با برقراری نظم و امنیت امسال مرز خسروی برای تردد زائران به طور به طور ۲۴ ساعته بازگشایی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها