کد خبر: ۵۲۷۹۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۶ تير ۱۴۰۲
میلان دربی را با یک ایرانی می‌برد
اتفاقی شگفت‌آور برای اولین بار: ایجنت سابق رونالدو ایجنت طارمی شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از "ورزش سه"، از آغاز شروع نقل و انتقالات تابستانی گمانه‌زنی‌های بسیاری درخصوص مقاصد احتمالی مهدی طارمی، ستاره بوشهری تیم ملی کشورمان و پورتو، شنیده می‌شود.

طرفداران فوتبال در ایران و آسیا، پس از انتقال لی کانگ این به پاری سن ژرمن و خبر انتقال قریب الوقوع کیم مین جائه به بایرن مونیخ، حالا منتظرند ببینند که سرنوشت الماس ایرانی چگونه رقم خواهد خورد و درنهایت او به کدام تیم خواهد پیوست.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی فعال در حوزه نقل و انتقالات، ژرژ مندس‌ ملقب به پادشاه شیک‌پوش نقل و انتقالات که درحال حاضر معروف‌ترین و بهترین مدیر برنامه دنیاست، مدیر برنامه مهدی طارمی خواهد شد. این درحالی است که ژرژ مندس تابحال مدیر برنامه هیچ کدام از بازیکنان ایرانی نبوده است. ژرژ مندس مدیر برنامه بازیکنان بزرگی در فوتبال دنیا بوده است که معروف‌ترین آنها رونالدو فوق ستاره پرتغالی است، مندس پس از شروع همکاری با رونالدوی ۱۷ ساله توانست او را به برندی جهانی مبدل سازد.

1898085

طبق گمانه‌زنی‌های مطبوعاتی و پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه از خبرنگاران فعال در حوزه نقل و انتقالات اروپا، دو تیم رقیب و همشهری میلان و اینتر دربی دلا مادونینا را برای جذب مهدی طارمی برگزار می‌کنند که از بین این دو، آث میلان در جذب طارمی مصمم‌تر است. در این خصوص، میلان درحال حاضر یک سهمیه برای جذب بازیکنان خارج از اروپا وجود دارد که این سهمیه بطور حتم یا به طارمی تعلق خواهد گرفت یا به سامویل چوکووئزه، ستاره نیجریه‌ای ویارئال.

درحال حاضر تک سهمیه میلان برای جذب بازیکنان غیر اروپایی و همچنین اختلاف میلانی‌ها با سران پورتو در خصوص قیمت ستاره ایرانی پورتو، دو مانع مهم و اساسی برسر جذب طارمی توسط میلان هستند.

پورتو در ازای دریافت ۲۵ میلیون یورو حاضر است که طارمی را به میلان بفروشد اما میلانی‌ها باتوجه به شرایط سنی طارمی و اینکه تنها یک سال از قرارداد او باقی مانده، حاضر به پذیرش این مبلغ نیستند.

1878401

گفته می‌شود که ژرژ مندس قرار است به عنوان ایجنت طارمی در جهت تسهیل شرایط حضور او در میلان با سران پورتو وارد مذاکره شود. ژرژ مندس رابطه نزدیکی با سران پورتو دارد و احتمال دارد که تلاش‌های او مثمرثمر واقع شود و درنهایت ستاره کشورمان را به عنوان سومین بمب نقل و انتقالاتی آسیا در لباس روسونری ببینیم.

طارمی در فصل گذشته در مجموع ۵۱ بازی برای پورتو در تمامی رقابت‌ها  توانست ۳۱ گل به ثمر برساند و همچنین ۱۴ پاس گل را نیز به نام خود ثبت نمود.

ستاره بوشهری پورتو همچنین توانست در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در مجموع ۴۸ بازی، ۲۶ گل و ۱۷ پاس گل به ثبت برساند، در این حالی است که در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ با همین تعداد بازی، ۲۳ گل و ۱۸ پاس گل آمار این ملی پوش کشورمان بوده است.

1895978

این آمارها نشان می‌دهد که طارمی طی سال‌های گذشته روند کاملا رو به رشد و صعودی را طی کرده و درصورت انتقال به میلان، قطعا خرید موفق و تاثیرگذاری برای آنها خواهد بود و به نوعی دربی نقل و انتقالاتی را از نراتزوری خواهند برد.

همچنین لازم به ذکر است که دو تیم مطرح در لیگ برتر انگلیس نیز خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها