کد خبر: ۵۲۸۰۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۷ تير ۱۴۰۲
سردار حمیدی:
رئیس پلیس راهور تهران گفت: پوشش پلاک و گِل‌مالی بر روی پلاک غیرقانونی است؛ البته بغل‌نویسی‌ها و شیشه‌نویسی‌های خودروها باید به صورتی باشد که داخل خودرو دید کامل را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سردار محمد حسین حمیدی؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز اظهار کرد: ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و درخواست التماس دعا از شهروندان تهرانی باید بگویم افتخار دارم به همراه همکارانم در پلیس راهور تهران بزرگ در دهه اول محرم و در تمام شب‌های عزاداری با آماده‌باش صد در صد در کنار دسته‌جات و هیئات عزاداری باشیم، تا ضمن تسهیل در تردد عزاداران حسینی علیه‌السلام در نظم بخشیدن به تردد پارک خودروهای عزاداران و ... تلاشی دو چندان داشته باشیم.

وی افزود: پوشش پلاک و گِل مالی بر روی پلاک غیرقانونی است؛ البته بغل‌نویسی‌ها و شیشه‌نویسی‌های خودروها باید به صورتی باشد که داخل خودرو دید کامل را داشته باشد در غیر این صورت طبیعتاً همکاران من تذکر و برخورد خواهند داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از مدیران محترم هیئات تقاضا دارم با همکاران من هماهنگی و همکاری صد در صدی داشته باشند تا در کمال نظم و آرامش از فیوضات این شب‌های عزیز همگی مستفیض شویم.

حمیدی گفت: ایستگاه‌های صلواتی باید جانمایی مناسبی داشته باشند و عامل ترافیک یا سد معابر نباشند، خواهش می‌کنم در نصب داربست‌ها و ایستگاه‌های صلواتی هم با همکاران من مستقر در مناطق مشورت و همراهی داشته باشند تا مزاحمت ترافیکی در معابر تهران ایجاد نشود.

وی ادامه داد: در این شب‌ها که عزاداران با پوشش تیره در حال تردد هستند و تاریکی شب میدان دید رانندگان را کمتر می‌کند باید دقت و توجه در دیدن و دیده شدن از سوی همه افزایش یابد تا شاهد حوادثی ناگوار نباشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهم از پارک در محل‌های ممنوع اطراف مساجد و تکایا جدا خودداری کنند. پارک دوبل و هرگونه توقف در محل ممنوع با برخورد همکاران من با هدف نظم و تسهیل تردد عزاداران حسینی(ع) مواجه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها