کد خبر: ۵۲۸۰۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۷ تير ۱۴۰۲
معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از پرواز نخستین هواپیمای حامل زائران ایرانی راس ساعت ۱۸:۳۰ امروز به مقصد سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598،حمیدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با تاکید بر اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از این پس سه شنبه هر هفته هواپیمایی کاسپین کاروان زائران ایرانی را به سوریه منتقل کرده و زائران باقی مانده هفته قبل را برمی گرداند، اظهار داشت: مبلغ اقامت ۷ روزه در سوریه نیز ۱۳ میلیون ۵۰۰ هزار تومان است.

وی با تاکید براینکه از سرگیری اعزام زائران ایرانی به سوریه در پی سفر رییس محترم جمهوری به این کشور و امضا تفاهمنامه و رفع مشکلات موجود اتفاق افتاده است، گفت: امروز دو کاروان در قالب ۸۵ زائر راهی سوریه می شوند.

محمدی با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد هزینه های دریافتی مربوط به پرواز رفت و برگشت است، ادامه داد: برهمین اساس به دنبال افزایش ظرفیت و استفاده از ایرلاین های دیگری نیز برای افزایش اعزام هرچه بیشتر زائران به سوریه هستیم.

معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اظهارداشت: بر اساس امضا تفاهمنامه ایران و سوریه قرار است در حال حاضر به صورت سالانه ۵۰ هزار نفر اعزام شوند، البته اعزام این تعداد برای شروع کار است و ان شاالله با افزایش ظرفیت روبرو خواهیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها