کد خبر: ۵۲۸۵۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
مدیرعامل اسبق استقلال مدعی شد هواداران استقلال خواستار اخراج ریکاردو ساپینتو شده بودند.

به گزارش پایگاه خبری 598، بسیاری از هواداران استقلال تا روز آخر از ریکاردو ساپینتو حمایت کردند اما به هر حال نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد که بخشی از هواداران هم بعد از شکست این تیم مقابل پرسپولیس در لیگ برتر از آینده مرد پرتغالی ناامید شده و خواستار اخراج او شدند.

نتایج نظرسنجی‌هایی که در همان مقطع برگزار می‌شد کاملاً بیانگر این موضوع بود که برخی از هواداران استقلال از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو راضی نیستند. البته بیشتر انتقاد آنها به مسائل مدیریتی بود و اینکه بازیکنان هم ماه‌ها بود پولی نگرفته بودند.

همه این مسائل دست به دست هم داد تا استقلال فصل را با ناکامی تمام کند اما حالا فتح الله زاده می‌گوید هواداران استقلال وقتی او را می‌دیدند، خواستار اخراج ساپینتو بودند که به نظر می رسد این حرف‌ او خیلی هم غلط نیست.

فتح‌الله‌زاده در مورد ساپینتو درست می‌گوید؟

آنچه مسلم است در مورد ریکاردو ساپینتو نظر همه هواداران استقلال یکسان نبود و بخشی از آنها خواستار اخراج این مربی پرتغالی حداقل بعد از دربی لیگ برتر شدند. ساپینتو در نهایت فینال جام حذفی را هم به پرسپولیس باخت و با ناکامی از استقلال رفت هرچند که مشکلات مدیریتی استقلال خیلی به او و تیمش لطمه زد.

گفتنی است ساپینتو اواسط فصل گذشته با پیروزی مقابل نساجی سوپرجام فصل گذشته را فتح کرده بود.

ساپینتو اکنون در تیم آپوئل قبرس، هدایت این تیم را برعهده دارد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها