کد خبر: ۵۲۸۸۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
نمایشگاه عکس «خیمه‌های سوخته» عصر روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد در نگارخانه اشراق آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، نمایشگاه عکس «خیمه‌های سوخته» عصر روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد در نگارخانه اشراق آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش: در این نمایشگاه، ۴۰ عکس عاشورایی از احمد ظهرابی، امیر مسعود عربشاهی، مهدی مریزاد، امیر حسامی نژاد، بهمن عزیزی، حمید عابدی، رضا رمضانی، حسین یاراحمدی، عباس خوش چشم، عباس فرامرزی، محسن قائمی، هادی چهرقانی، محمدمهدی ورال، مهدی یعقوبی، مهدی بخشی، زهرا نظری، امیر علی میقانی، مونا نیکوگفتار، مهدی جعفری، محمد اخلاقی، سیده مریم صمدی، فاطمه حسنی، فاطمه کلانکی، سحر سلطانی و ملیکا فاریابی به نمایش درآمده است.

امیر حسامی‌نژاد گردآورنده نمایشگاه گروهی عکس «خیمه‌های سوخته» و دبیر کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات استان قم در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر۲۰»، اظهار کرد: بعد از انتشار فراخوان برای برپایی این نمایشگاه، ۵۳۶ عکس از ۶۲ عکاس قمی به دبیرخانه ارسال شد که بعد از بازبینی عکس‌ها توسط هیئت انتخاب، ۴۰ عکس به مرحله نمایشگاه راه یافت.

وی با قدردانی از مشارکت خانه مطبوعات، سازمان فرهنگی شهرداری، معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی، بسیج هنرمندان و باشگاه عکاسان قم در برپایی نمایشگاه «خیمه‌های سوخته»، تصریح کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی با موضوعی خاص و محوریت بانوان عاشورایی برای اولین بار است که در سطح استان قم برگزار می‌شود.

دبیر کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات استان قم تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج و کرامت فرهنگ حجاب در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برپا شده است.

حسامی‌نژاد اضافه کرد: امیدواریم با حمایت از چنین رویدادهای فرهنگی و هنری شاهد رویش ابتکارات هنرمندانه دیگری از سایر هنرمندان باشیم.

خاطرنشان می‌شود نمایشگاه عکس «خیمه‌های سوخته» به مدت یک هفته از ۲۴ تا ۳۱ مردادماه، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه اشراق واقع در خیابان شهدا (صفائیه) روبه‌روی کوچه آمار پذیرای علاقه‌مندان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها