کد خبر: ۵۲۸۹۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
دو تن از نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی بابت پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل از ایشان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از تسنیم، علی نیکزاد نماینده اردبیل، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن اربعین حسینی، اظهار داشت: از رهبر معظم انقلاب بابت پیام‌شان به کنگره 3400 شهید والامقام استان اردبیل تشکر ویژه دارم. رهبری فرمودند اردبیل گردن ایران حق دارد به خاطر اقدام ملی و مذهبی که انجام داد. از سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه نیز که در استان حضور پیدا کردند و از مسئولان استان تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: مجلس انقلابی کارهای بزرگی انجام داده، از جمله آنها قانون اقدام راهبردی و یا مصوبات در حوزه تولید و اشتغال است.

صدیف بدری دیگر نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پیامشان به کنگره 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل قدردانی می‌کنم. از زحمات همه دست‌اندرکاران برگزارکننده این کنگره اعم از استاندار، امام جمعه و همه دست‌اندرکاران در استان اردبیل تشکر می کنم. از سردار سلامی که محبت کردند و روز گذشته در این کنگره حضور پیدا کردند نیز قدردانی می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها