کد خبر: ۵۲۹۰۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در مقطع کارشناسی برای ترم مهرماه در۵ هزار و ۳۵۵ رشته محل دانشجو جذب می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، علی شجاعی فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام گفت: تعداد رشته محل‌های دانشگاه پیام نور با آزمون سراسری کنکور ۱۱۷ رشته و تعداد رشته محل‌های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی ۵۲۳۸ رشته است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور تصریح کرد: بسیاری از رشته‌های جدید مقطع کارشناسی دانشگاه، کاربردی و بر اساس نیازهای روز جامعه است، لذا متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور سنجش از امروز ۳۱ مردادماه نسبت به انتخاب رشته‌های دانشگاه پیام نور اقدام کنند.

شجاعی فرد همچنین گفت: رشته‌های جدیدی که در دفترچه انتخاب رشته آمده است مبتنی بر رشته‌های پرمخاطب و مساله محور جامعه بوده که در این رشته‌ها آینده شغلی دانشجویان را نیز مد نظر قرار داده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور از امروز ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور فرصت دارند که با مراجعه به سایت سنجش نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها