کد خبر: ۵۲۹۲۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
مهاجم جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنان نمی تواند با پیراهن تیم جدیدش در مسابقات حضور یابد.

به گزارش پایگاه خبری 598، عیسی آل کثیر مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران که توانست با گلزنی در دربی شرایط را برای خودش بهتر کند، برای فصل بیست و سوم لیگ برتر راهی اصفهان شد اما هنوز نتوانسته برای این تیم بازی کند.

قرارداد آل کثیر با پرسپولیس به مدت نیم فصل بود و پس از اتمام بازی های لیگ بیست و دوم مدیران پرسپولیس با وجود پیشنهادهایی که به این بازیکن دادند اما او حاضر نشد که با سرخ ها تمدید کند و به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

عیسی آل کثیر به دلیل سقف بودجه تعیین شده تاکنون نتوانسته قرارداد خود را با این باشگاه به ثبت برساند و با وجود گذشت سه هفته از دیدار های لیگ برتر او همچنان بلاتکلیف است.

این بازیکن در دیدار با پیکان تهران در هفته چهارم لیگ برتر هم کماکان غایب است و تا پیش از مسابقات فیفادی بعید است سپاهان بتواند قرارداد این بازیکن را به ثبت برساند.

با این حال مدیران سپاهان در حال مذاکره با این بازیکن و مسئولان سازمان لیگ هستند تا بتوانند هرچه سریعتر قراردادش را ثبت کنند، عیسی تا این لحظه حاضر نشده رقم قرارداد خود را کاهش دهد و از سویی هنوز باشگاهی حاضر نشده این بازیکن را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

این در حالی است که اخباری هم مبنی بر بازگشت این بازیکن به پرسپولیس منتشر شده بود که یحیی گل محمدی آنها را رد و تاکید کرد هیچ صحبتی در این مورد نشده است. با این شرایط باید دید آل کثیر برای ادامه فوتبالش چه تصمیمی خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها