کد خبر: ۵۲۹۴۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
بازار سرمایه امروز هم روند رو به رشدی را مانند روزهای گذشته تجربه کرد و شاخص کل با افزایش حدود ۶۰۰۰ واحدی به دو میلیون و ۱۱۱ هزار واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از تسنیم، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با ۶ هزار و ۲۲۰ واحد افزایش معادل ۳۰ صدم درصد به دو میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۶۵ واحد رسید.

شاخص هم وزن نیز با هزار و 986 واحد افزایش معادل 28 صدم درصد در محدوده 713 هزار و 654 واحد قرار گرفت.


نماد‌های تاپیکو، شپنا، شبندر، شتران و بوعلی از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد فارس و وبملت با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.

نماد‌های شپنا، شستا، ثشاهد، تکاردان و برکت هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد خگستر و شهر هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با 21 صدم درصد افزایش به عدد 26 هزار و 353 واحد رسید.

نماد گدنا از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت و نماد‌های بمولد، دی، فن افزار، نیان، خاور و کتوسعه از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد 314 نماد مثبت برابر 445 نماد منفی بود. 70 صف خرید مقابل 56 صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی 164 میلیارد تومان رسید.

معامله گران امروز 7 میلیارد و 600 میلیون سهام را به ارزش 4 هزار و 152 میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز 252 میلیارد دلار بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها