کد خبر: ۵۲۹۴۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
بیش از ۴۰۰۰ خبر خوب در هشت ماه گذشته منتشر شده که شاید کمتر دیده شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از روزنامه جام جم، ریشه اصلی این موضوع هم به داخل برنمی‌گردد بلکه این رسانه‌های معاند هستند که با مانورهای خبری فیک اتفاقات بسیار کوچک را بزرگ جلوه می‌دهند. سال گذشته دنبال این بودند که خشم و هیاهو در کشور فروکش نکند و این روزها دنبال برهم‌زدن بازارهای مختلف اقتصادی هستند.

بررسی‌ها نشان می‌‌دهد کشورهای مخالف مردم ایران این رویکرد را پیش گرفتند تا کشورمان درگیر آشوب باشد. کشوری که قدرت و قدمتش از آنها بیشتر است و علاقه‌ای به وجود ایران قوی در جهان ندارند، اما ایران مسیر خود را به‌خوبی یافته و توانسته با تمام توان به سمت اهدافش حرکت کند. شاید بد نیست این موضوع را یادآوری کنیم که اقتصاد ایران در دهه ۸۰ با تحریم‌های گسترده روبه‌رو شد و غربی‌ها تهدید کردند که اجازه واردات بنزین را به ما نمی‌دهند اما اکنون تولید بنزین از مصرف بیشتر شده و این نشان از یافتن مسیر درست است. از این دست مثال‌ها زیاد  است و آنچه در  ادامه می‌خوانید بخشی اندکی از اقدامات انجام شده است. در گزارش پیش رو در هر بخش ۱۰  دستاورد مهم آمده اما با اسکن کیو آرکد می‌توانید گزارش کامل را بخوانید.

ثبت، تدوین و تبلیغ رویش‌های نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای علمی، بین‌المللی، اقتصادی و خدماتی در کشاکش نبرد تمام‌عیار اقتصادی و جنگ روایت‌ها از سوی امپراتوری‌های اقتصادی و رسانه‌ای، اقدام لازم نهادهای انقلابی است؛ بر این اساس اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما در قالب گزارش‌های روزانه «مثبت‌نما» در مقابل سیاه‌نمایی و فرافکنی بنگاه‌های خبری و تبلیغی دشمن، بخش برجسته‌ای از جهاد تبیین را برای تحقق امیدآفرینی شکل می‌دهد. در این راستا دو هدف راهبردی سلبی و ایجابی دنبال می‌شود که نخست ازهم‌گسستن روایت‌سازی بنگاه‌های خبری و تبلیغی دشمن و سپس ساماندهی ذهن و اندیشه نظام اجتماعی و دستگاه محاسباتی نخبگان به سمت افق‌های روشن و چشم‌اندازهای دست‌یافتنی است. دستیابی به این دو هدف زمینه اعتماد و سپس انسجام ملی را فراهم می‌کند. بیش از ۴۰۰۰ خبر خوب در مدت هشت ماه آن‌هم در شرایطی که رسانه‌های بیگانه به‌صورت لحظه‌ای و مداوم به پمپاژ خشم و نفرت و غم در فضای افکارعمومی مشغولند، اتفاق بسیار مهمی است برای اثبات حقانیت و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی.    این اخبار خوب از تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ تا اول شهریور ۱۴۰۲ است. 

خنثی سازی ناامیدی در جوانان
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشمندان فرمودند: دستگاه‌های تبلیغاتی دشمنان با همه وجود دارند کار می‌کنند که کشور را بی‌آینده نشان دهند، جوان‌ها را مایوس کنند، این دیگر در فضای مجازی، در تلویزیون‌ها، در اظهارات سیاسی مشهود است. این کار شما درست نقطه مقابل این حرکت دشمن است؛ یعنی روح امید را، روح اعتمادبه‌نفس را در ملت تزریق می‌کند؛ مردم، جوان‌ها، نخبگان می‌فهمند که چه میدان‌های اساسی و مهمی را می‌توانند کشف کنند، تصرف کنند و بپیمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها