کد خبر: ۵۲۹۴۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
وزارت دفاع روسیه و «سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو خبر دادند که حمله پهپادی روز سه شنبه (امروز) به پایتخت این کشور ناکام ماند و پدافند هوایی پهپادهای مهاجم را از بین بردند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، شهردار مسکو از نابودی پهپادهای مهاجم و حمله ناکام آنها به پایتخت روسیه خبر داد و اعلام کرد، در این حمله کسی صدمه ندید اما به یک ساختمان مسکونی خسارت وارد شد.

به گزارش خبرگزاری تاس، «سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو و وزارت دفاع روسیه در اظهارنظرها و بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند، پدافند هوایی این کشور پهپادهایی را که به سمت مسکو در حرکت بودند، در آسمان پایتخت از بین بردند.

سوبیانین در پیامی در صفحه تلگرام خود نوشت: «نیروهای پدافند هوایی بامداد روز سه شنبه پهپادهای تهاجمی را که مسکو را هدف قرار داده بودند، سرنگون کردند. آنها در هوا بر فراز منطقه کالوگا و منطقه ایسترا در مسکو نابود شدند».

شهردار پایتخت روسیه در ابتدا اعلام کرد که هیچ گزارشی درباره اینکه در این حمله پهپادی به کسی آسیبی وارد شده باشد یا فرد یا افرادی زخمی شده باشند، منتشر نشده است.

شهردار مسکو ساعتی بعد از انتشار این پیام تلگرامی، خبر داد که در نتیجه سقوط لاشه پهپاد در منطقه ایسترا واقع در غزب پایتخت، به یک منزل مسکونی آسیب وارد شد.

خبرگزاری تاس در یک گزارش دیگر خبر داد که در نتیجه حمله پهپادی امروز به مسکو حداقل ۶ پرواز در فرودگاه‌های پایتخت لغو و ۵۰ پرواز دیگر با تاخیر انجام شده است.

تا ساعت ۶ صبح به وقت مسکو، شش پرواز در فرودگاه «دوموددووو» با تاخیر و دو پرواز لغو شد، در فرودگاه «ونوکوو» ۱۷ پرواز با تاخیر و یک پرواز لغو شد. سهم فرودگاه «شرمتیوو» تاخیر در ۲۳ پرواز بود و در فرودگاه «ژوکوفسکی» هم سه پرواز لغو شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها