کد خبر: ۵۲۹۴۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
فرماندار شهر روستوف نا دونو، واقع در جنوب روسیه ساعات اولیه امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که دو پهپاد شبانه در این شهر رهگیری شدند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری راشا تودی نوشت: «واسیلی گلوبف» فرماندار روستوف نا دونو گفت، پدافند هوایی حدود ساعت ۳ صبح به وقت محلی فعال شد و اولین پهپاد در نزدیکی حومه غربی این شهر سقوط کرد، در حالی که پهپاد دوم در مرکز شهر، در خیابان پوشکینسکایا سقوط کرد.

این فرماندار روس افزود: یک فرد دچار جراحات سطحی شد و نمای سه ساختمان و چندین خودرو آسیب دیده است.


محل سقوط یکی از پهپادها درست روبروی مقر فرماندهی جنوبی ارتش روسیه است.

ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، لحظه سقوط پهپاد را نشان می‌دهد.

آتش‌نشان‌ها در محل حادثه مشغول به کار هستند. در این حادثه حداقل یک خودرو منهدم شده و یک خودرو دیگر آسیب دید. نمای یک ساختمان هم خسارت جدی دیده است.

در همین حال، «سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو گفت که یک پهپاد تلاش کرد وارد حریم پایتخت روسیه شود و در رامنسکویه در جنوب شرقی این شهر سرنگون شد. او همچنین گفت که چندین خودرو آسیب دیدند و یک فرد هم مجروح شد اما نیازی به بستری شدن نداشت.

الکساندر بوگوماز، فرماندار استان (اوبلاست) بریانسک هم گفت، یک پهپاد دیگر در این منطقه که با اوکراین هم‌مرز است منهدم شد. به گفته او، خسارتی وارد نشد و به کسی آسیبی نرسید.

اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی را در عمق خاک روسیه افزایش داده و این در حالیست که حمله زمینی موردانتظار این کشور تاکنون هیچ پیروزی قابل توجهی را در میدان جنگ روسیه – اوکراین به همراه نداشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها