کد خبر: ۵۲۹۴۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۱۸ شهريور ۱۴۰۲
در بیانیه‌ای مشترک خبر دادند؛
سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای مشترک از ضربه جدی به شبکه سازماندهی اغتشاشات خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598، در آستانه سالروز اغتشاشات زن، زندگی و آزادی که سال گذشته به بهانه فوت مهسا امینی در کشور به راه افتاد، جریان ترور و آشوب همه توان خود را برای ایجاد یک ناامنی دیگر در کشور به کار گرفته است. حجم بالای شبکه‌های ترور و اغتشاش که در هفته‌های اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی شده و زیر ضربه رفته‌اند نیز موید این امر است. در آخرین مورد از این دستگیری‌ها، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه روز چهارشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای مشترک از ضربه به یک شبکه سازماندهی اغتشاشات خبر دادند که قرار بود در سالروز آغاز اغتشاشات زن، زندگی، آزادی اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی کنند.

متن بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که در این رابطه منتشر شده، به شرح زیر است:

متن این بیانیه به شرح زیر است:

هشدار دستگاه‌های اطلاعاتی کشور درباره حضور در دوره‌های آموزشی موسسات خارجی

به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند با پیگیری‌های اطلاعاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، تعدادی از اعضای یک شبکه سازماندهی اغتشاشات، شناسایی و تحت ضربه قرار گرفتند.

 اعضای این شبکه که با حمایت مالی وزارت امور خارجه آمریکا، هدایت موسسات بدنام و معاندی همچون موسسه خانه آزادی و موسسه خشونت پرهیزی برای دموکراسی (NID) و با مدیریت یکی از عناصر سیاسی خارج‌نشین، مشغول شبکه‌سازی زنان و برنامه‌ریزی برای نقش‌آفرینی در اغتشاشات بودند، با برگزاری دوره‌های مجازی و رایگان برای فعالان حوزه زنان و جامعه مدنی، عناصری از داخل و خارج از کشور را تحت آموزش قرار می‌دادند.

این موسسه که آخرین کارگاه آموزشی خود را در تیرماه سال جاری برای فعالان حوزه زنان در خارج از کشور، توسط یکی از خبرنگاران رسانه‌های معاند در موسسه آموزشی امنیتی سواز انگلستان برگزار کرده بود، قصد دارد طی روزهای 16 و 23 شهریورماه سال جاری نیز، دوره‌ای فشرده و محرمانه با حضور جمعی از فعالان مدنی و کنش‌گران حوزه زنان، در بستر فضای مجازی با هدف ایجاد آمادگی و ارائه دستور کار به آشوبگران داخلی برای احیای فضای تنش و اغتشاش برگزار کند.

در پایان و بر اساس اطلاعات به دست آمده از اهداف پشت‌پرده این جریانات و‌ موسسات، دستگاه‌های امنیتی کشور نسبت به حضور و هرگونه مشارکت افراد در اینگونه دوره‌های آموزشی تذکر و انذاز می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها