کد خبر: ۵۲۹۵۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
رئیس پایگاه اطلاع‌رسانی دولت گفت: در جنگ رسانه‌ای که علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته، باید بتوانیم روایت درست را خودمان تولید کنیم.

به گزارش پایگاه خبری 598، سپهر خلجی رئیس پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پزوهشی و فناوری با اشاره به اهمیت رسانه اظهار کرد: لازم است همه مدیران به رسانه توجه کافی داشته باشند. به این معنا که اگر ما نتوانیم روایت درست را بیان کنیم، روایت‌های نادرست با تکرار باورپذیر می‌شوند. همانطور که در چند هفته گذشته در مورد برکناری استادان شاهد این اتفاق بودیم.

وی افزود: دولت بزرگترین تولیدکننده خبر و دارای بالاترین کنشگری ارتباطی است. اگر دولت از حوزه خبر حذف شود، دیگر خبری برای انتشار نمی‌ماند. طبیعتا دشمن برای کمرنگ کردن خدماتی که انجام می‌دهد و برای ناامید کردن مردم هدفگذاری می‌کند. راهکار مقابله با این شرایط ایمان و امید است. در جنگ رسانه‌ای که علیه جمهوری اسلامی شکل گرفته، باید بتوانیم روایت درست را خودمان تولید کنیم.

خلجی گفت: روایتی که در موضوع اخیر مطرح شده، اخراج استادان است. دشمنان بر پاکسازی دانشگاه‌ها متمرکز شده‌اند. هدف آن‌ها سیاه‌نمایی و نشان دادن خالی شدن دانشگاه‌ها از استادان فرهیخته است. همچنین در ادامه، نمایشی در زمینه مهاجرت نخبگان به راه انداخته شد.

رئیس پایگاه اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: به فرموده رهبری ما هم‌اکنون در جنگ ترکیبی قرار گرفته‌ایم. اگر در این جنگ دشمن بتواند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد، به آسانی می‌تواند دیگر اهداف خود را هم به نتیجه برساند. در این شرایط، نه تنها نقاط ضعف بلکه نقاط قوت کشور هم مورد حمله قرار می‌گیرد. وظیفه ما در این شرایط، تبیین، اعتمادسازی و رفع شبهه است.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در حالی بر سر کار آمد که روزانه بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنان قربانی کرونا می‌شدند. این شرایط با تلاش دولت تغییر کرد و واکسن به سرعت وارد کشور شد. به تدریج دانشگاه‌ها بازگشایی شده و به حالت عادی برگشتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها