کد خبر: ۵۲۹۶۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، روزنامه جوان نوشت: عيسی كلانتری، معاون محيط زيست در دولت روحانی هميشه سعی میكند متفاوت باشد و مواضع عجيب سياسی اتخاذ كند تا ديده شود. چندان هم به خود زحمت نمی‌دهد كه براي مواضع و ادعاهايش دليل بياورد. به عنوان مثال در مصاحبه اخيرش با روزنامه اعتماد، همين طور بدون سند و مدرك می‌گويد كه «در حوزه آموزشی و تخصصی در قالب اخراج، استادان برجسته استادان سطح بالا و زبده به اجبار مجبور به ترك دانشگاه‌ها می‌شوند و جايگزين‌های آنها هم افراد غيرمتعارفی هستند كه هيچ ربطی به دانشگاه ندارند...». در حالی كه اخراج استادان دروغ بزرگی بود كه رسانه‌های اصلاح‌طلب و ضدانقلاب شايعه كردند و بارها تكذيب شد. از سويی هيچ استادی جايگزين استاد ديگری نشده است. اما به دروغ، با تكيه بر هويت مداح بودن سعيد حداديان، تحصيلات او تا دكتری و نيز سابقه تدريسش در دانشگاه را كتمان كردند و باز به دروغ گفتند او جايگزين اساتيد اخراجی شده است. در حالي كه دانشگاه مدرسه ابتدايی نيست كه معلم‌ها همه كتاب‌ها را تدريس كنند و هر استادی حوزه كاری خودش را دارد.

با همين شيوه، كلانتری ادعاهای بی‌سند ديگري را هم طرح می‌كند، كاوه مدنی متخصص و نخبه بود و با هدف خدمت به ايران آمد، فعالان محيط زيستی بازداشتی بی‌تقصير هستند، مردم از قانون جديد انتخابات ناراضی‌اند و... .

اما در ميانه اين از هر دري سخنی و ادعايی، جمله جالبی را می‌گويد كه از قضا خودزنی محسوب می‌شود: «اگر دولت عاقلی در كشور روی كار بيايد و اراده پيشرفت در حاكميت شكل بگيرد، ظرف سه سال مي‌توان بر مشكلات جاري موجود در كشور مانند بيكاري، تورم و فقر فائق آمد. »

با فرض پذيرفتن نظر او در مورد عاقل نبودن دولت كنونی، آيا تا همين دو سال پيش دولت حسن روحانی به مدت هشت سال – پنج سال هم بيشتر از سه سال!- بر سر كار نبود؟ و آيا عيسی كلانتری خود يكي از مديران اين دولت نبود؟ پس چرا بيكاری و تورم و فقر حل نشد؟ از موضع كلانتری اين طور می‌توان نتيجه گرفت كه دولت روحانی و مديرانش – از جمله خود همين فرد- عاقل نبوده‌اند، وگرنه مشكلات را حل می‌كردند ديگر!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها