کد خبر: ۵۲۹۸۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
انتشار کلیپی کوتاه با نام مستند «ناشنیده‌ها» در روز‌های گذشته و در فضای مجازی، باعث تعجب بسیاری از کاربران شده‌است

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، انتشار کلیپی کوتاه با نام مستند «ناشنیده‌ها» در روز‌های گذشته و در فضای مجازی، باعث تعجب بسیاری از کاربران شده‌است. در این کلیپ که گویا قسمت دوم از این مستند کوتاه است، صوتی ناشناس به نمایش در آمده است که در خرداد ماه سال گذشته منتشر شده و به شکل عجیبی اتفاقات روز‌های آینده در همان سال را بر ملا کرده بود! به طور مثال در این صوت اشاره میشود که در ماه‌های پیش رو (پس از خرداد ۱۴۰۱) ترور فرماندهان نظامی، خرابکاری در صنعت و همچنین یک اتفاق بزرگ در شهریور به وقوع خواهد پیوست!

اشاره عجیب این صوت به وقوع یک اتفاق بزرگ که اعتراضات گسترده‌ای در پی خواهد داشت انهم در شهریورماه، کاملا منطبق بر فوت خانم مهسا امینی و حواشی پس از آن است. اتفاقی که باعث واکنش‌های کامنتی بسیاری از کاربران نسبت به اصل حادثه و همچنین هویت شخصی که این صوت را منتشر کرده، گردید. جالب‌تر آنکه در قسمت اول این مستند نیز، به مطلبی از اندیشکده میدل‌ایست‌آی اشاره شده که در اسفند ۱۴۰۰ منتشر گردید و در آنهم نسبت به یک انقلاب زنانه در ایران اشاره شده بود. به احتمال بسیار سازندگان این مستند‌های کوتاه قرار است با انتشار این اطلاعات و در کنار هم قرار دادن آنها، نگاه مخاطبان خود را نسبت به اتفاقات سال گذشته دچار چالش کنند و از ارائه این داده‌ها نتیجه خاصی بگیرند.


گرچه هنوز سازندگان این سلسله مستند مشخص نیستند، اما ابتکار ارائه اطلاعات در مستند‌هایی یک دقیقه‌ای برای مخاطبان کم حوصله امروز، به نظر حرکتی نوآورانه است. حرکتی که باید منتظر ماند و دید آیا قسمت‌های بعدی آن نیز ناشنیده‌هایی جنجالی را از اتفاقات سال پیش دربر خواهد داشت و یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها