کد خبر: ۵۳۰۰۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۶ مهر ۱۴۰۲
رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر استان قم با اشاره به ضرورت ممنوعیت فروش اینترنتی طلا و جواهر، تصریح کرد: متاسفانه برخی شبکه‌های فروش اینترنتی به بستری برای عرضه طلاهای سرقتی، بدون فاکتور یا عیار پایین تبدیل شده‌اند که این موضوع گلایه‌ اعضای اتحادیه طلا و جواهر را در پی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، مصطفی میره‌ای در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، پیرامون مشکلات اتحادیه طلا و جواهر استان قم، اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود، میزان بالای مالیاتی است که از این صنف اخذ می‌شود که در تلاشیم با رایزنی و استفاده از مشورت کارشناسان خبره این معضل را مرتفع کنیم.

وی فروش اینترنتی طلا و جواهر را یکی دیگر از چالش‌های برجسته این صنف عنوان کرد و در ادامه افزود: متاسفانه برخی شبکه‌های فروش اینترنتی به بستری برای عرضه طلاهای سرقتی، بدون فاکتور یا عیار پایین تبدیل شده‌اند که این موضوع گلایه‌ اعضای اتحادیه طلا و جواهر را در پی داشته است.

میره‌ای با اشاره به ضرورت ممنوعیت فروش اینترنتی طلا و جواهر، تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف اتحادیه، پیگیری ممنوعیت فروش اینترنتی طلا و جواهر از طریق مراجع رسمی و قانونی استان و کشور است.

وی در ادامه ضمن تشکر از هیئت اتحادیه قبلی صنف طلا و جواهر، خاطرنشان کرد: هیئت مدیره جز کارمندهای اتاق اصناف به حساب می‌آیند و به همین خاطر حوزه اختیارات آنها محدود است؛ با این حال ولی برنامه‌های جامعی برای حل مشکلات صنف در نظر گرفته شده است.

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر قم در پایان از تشکیل مجمع امور صنفی طلا و جواهر در قم خبر داد و در این خصوص توضیح داد: این مجمع متشکل از پیشکسوتان و افراد با تجربه صنف و با هدف استفاده از راهکارها و تجربیات این عزیزان برای حل مشکلات صنف راه‌اندازی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها