کد خبر: ۵۳۰۰۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۸ مهر ۱۴۰۲
شهردار تهران با بیان اینکه ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی وارد تهران می شود، گفت:تا امروز ۶۶۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس نوسازی شده که عمده آنها نیز اتوبوس بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از فارس،  علیرضا زاکانی  شهردار تهران در حاشیه بهره برداری از طرح نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران  گفت: تا امروز ۶۶۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس نوسازی شده که عمده آنها نیز اتوبوس بود.

وی در خصوص قدرالسهم شهرداری تهران،گفت: قدرالسهم امسال ظرف بیش از 6 ماه گذشته ۲۱۷ اتوبوس و ۲۰ مینی بوس بوده  که همگی نوسازی شد.

شهردار تهران با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰ اتوبوس بازسازی شده است، گفت: تا پایان سال جاری ۱۰۰۰ دستگاه بازسازی می شود. همچنین  برای ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس هم قرارداد بسته شده است.

زاکانی با بیان اینکه ۱۰۰۰ دستگاه از ۳۰۰۰ دستگاهی که قرارداد آن منعقد شده اتوبوس‌های برقی است، گفت:در ماه آینده ۵۰ دستگاه به ناوگان تزریق  می شود و  تا سال آینده این ۱۰۰۰ دستگاه ساخته و تحویل داده می شود.

شهردار تهران با بیان اینکه ۱۸۷۶ دستگاه  اتوبوس‌ در ابتدای این دوره تحویل مدیریت شهری شد، گفت: با اتوبوس‌های جدیدی که وارد ناوگان شده ۳۰۰۰ دستگاه در حال حاضر فعال هستند.

به گفته زاکانی، اتوبوس‌های قبلی همگی استاندارد یورو ۵ را ندارند و بخش عمده آنها استانداردهای پایینی دارند؛ اما اتوبوس‌های جدیدی که وارد ناوگان شده همگی از استانداردهای روز بهره‌مند هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها