کد خبر: ۵۳۰۲۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۶     ۱۷ مهر ۱۴۰۲
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر برابر گل‌گهر سیرجان، صدر جدول لیگ برتر را از استقلال پس گرفت.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری 598، در مهم‌ترین و آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری خانگی در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۱۵ یکشنبه شب به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این جدال با برتری یک بر صفر سرخپوشان خاتمه یافت تا شاگردان گل‌محمدی به صدر جدول بازگردند.

سرخپوشان در این دیدار پس از مدت‌ها و برای نخستین بار در فصل جدید هوادارانشان را کنار خود می‌دید. در این بین هواداران خانم نیز حضور داشتند.

گل‌گهر قربانی جدید سرخپوشان؛ پرسپولیس صدر جدول را از استقلال پس گرفت

همچنین با توجه به اینکه قرار است در پایان این مسابقه جام سوپرجام به سرخپوشان اهدا شود، پرسپولیسی‌ها دنبال این بودند تا با بردی شیرین برای هواداران خاطره سازی کنند. بازگشت به صدر جدول و پس گیری این جایگاه از رقیب سنتی یعنی استقلال انگیزه گل محمدی و شاگردانش را برای برتری در این مسابقه دو چندان کرده بود.

قضاوت این جدال بر عهده پیام حیدری بود و سعید قاسمی و امیرمحمد داودزاده وی را در امر قضاوت یاری کردند.

گل‌گهر قربانی جدید سرخپوشان؛ پرسپولیس صدر جدول را از استقلال پس گرفت

این جدال در شرایطی آغاز شد که یاسین سلمانی در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد تا شوکی به تیم گل‌محمدی وارد شود. بدین ترتیب محمد عمری جایگزین او در زمین شد.

در دقایق ابتدایی هر دو تیم دنبال محک زدن یکدیگر بودند و به ارسال از جناحین روی آوردند.

در دقیقه ۳۲ ضربه سر خطرناک عاشوری با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. یک دقیقه بعد ضربه زاهدی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به تور برخورد کرد.

در دقیقه ۳۵ زاهدی از روی خط شش قدم توپ را به آسمان فرستاد تا این موقعیت نیز از بین برود.

در چهلمین دقیقه بازی شهاب زاهدی روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر از جناج راست دروازه فروزان را بازکرد تا تیمش از حریف پیش باشد.

گل‌گهر قربانی جدید سرخپوشان؛ پرسپولیس صدر جدول را از استقلال پس گرفت

نیمه نخست در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت.

گل‌گهر قربانی جدید سرخپوشان؛ پرسپولیس صدر جدول را از استقلال پس گرفت

در شروع نیمه دوم باز هم پرسپولیس تیم برتر زمین بود و با ارسال از جناحین بارها خطرآفرین شد.

در دقیقه۴۸، ضربه سعید صادقی به شکلی خطرناک از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت.

در شروع نیمه دوم هم مانند نیمه اول پرسپولیس با شوک مواجه شد. در دقیقه ۵۴ میلاد سرلک مصدوم شد و جایش را به مسعود ریگی داد تا دومین تعویض تیم گل‌محمدی هم به صورت اجباری رقم بخورد.

در دقیقه ۵۵، ضربه زاهدی خودخواهانه از زاویه بسته خیلی آرام به سمت دروازه فروزان روانه شد.

در دقیقه ۵۷، ضربه گلزاری با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیش به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد اوزینیدیس سه تعویض همزمان انجام داد تا بلکه شکل بازی به نفع میهمان تغییر کند.

در دقیقه۶۲، ممکن بود اشتباه بیرانوند کار دست سرخپوشان بدهد اما توپ به بیرون رفت.

بلافاصله پس از این اتفاق ضربه سر میشل مهاجم هلندی که تازه به زمین آمده بود در آستانه ورود دروازه سرخپوشان با واکنش عالی بیرانوند همراه شد. در حالی‌که صحنه مشکوکبه گل بود اما داور چنین اعتقادی نداشت.

در دقیقه ۶۹، روی همکاری عمری و عالیشاه سرخپوشان صاحب موقعیت شدند اما ضربه او پس از برخورد به مدافع حریف به فروزان رسید.

پرسپولیس با ۳ امتیاز این جدال ۱۳ امتیازی شد و توانست با یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال و تراکتور، به صدر جدول بازگردد. گل‌گهر هم با ثبت دومین شکست فصل، با تنها هشت امتیاز هشتم است‌.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک(۵۴ مسعود ریگی)، سعید صادقی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، شهاب زاهدی، یاسین سلمانی(۹ محمد عمری)

ترکیب گل‌گهر:

محسن فروزان، سید ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری(۵۹میشل ته ورده)، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، مهدی تیکدری نژاد، مسیح زاهدی، روبرتو تورس(۵۹مهدی ممی زاده)، سامان فلاح و احمدرضا زنده روح(۵۹ حمید بو حمدان).

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها