کد خبر: ۵۳۰۶۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۲۶ مهر ۱۴۰۲
چند روز قبل خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه یک دانش‌آموز اشتباها چند روزی را به جای رده تحصیلی خودش که کلاس اول بوده، در کلاس دوم حضور می‌یافته و همین موضوع باعث شده که درس‌ها را نفهمد و با تنبیه بدنی روبه‌رو شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، برادر دانش آموز معروف مشهدی درگفت‌وگو با اخبارمشهد اظهار کرد : روز اول مدرسه مادرم را به خاطر اینکه بچه‌های کلاس اولی برای دوری از پدر و مادر گریه نکنند، راه ندادند و برادرم را از شروع سال تحصیلی به خاطر اشتباه مسئولین مدرسه واقع در منطقه شهید رستمی مشهد به جای شرکت در کلاس اول به کلاس دوم فرستادند. دلیل این اتفاق گویا درشت‌تر بودن جثه برادرم بود.

وی گفت: اول کتاب‌های پایه دوم به برادرم دادند، اما زمانی که وی به خانه آمد به او گفتیم تو کلاس اولی هستی. فردای آن روز در مدرسه به وی کتاب‌های کلاس اول دادند، اما با این وجود همچنان نه مدیر مدرسه و نه معلم متوجه اشتباه خود نشدند!

برادر دانش آموز معروف مشهدی بیان‌کرد: برادرم به مدت چند روز در کلاس دوم درس می‌خواند و هر چه معلم مدرسه درس می‌داد، نمی‌آموخت. چند روز قبل معلم کلاس دوم وی را کتک می‌زند‌ که چرا درس‌ها را یاد نمی‌گیری و نمی‌توانی درس‌ها را بنویسی!

وی تصریح کرد: برادرم این ماجرا را برای ما تعریف کرد که از معلم کتک خورده و پدر و مادرم این موضوع را به مدرسه اطلاع دادند.

برادر دانش آموز معروف مشهدی گفت: با وجود همه این‌ها مدیر مدرسه نه تنها به خاطر اشتباهش عذرخواهی نکرد بلکه وقتی بهشون اعلام کردیم که شکایت می‌کنیم گفتند هر کاری می‌خواهید انجام بدهید و ذره‌ای از اشتباه خود پشیمان نبودند!

خبرنگار: محمد اکبرپور طرقی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها