کد خبر: ۵۳۰۶۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۲۷ مهر ۱۴۰۲
وزیر جنگ اسرائیل در حضور مقام‌های ارشد این رژیم هشدار داد که درگیری با حزب الله لبنان سخت خواهد بود زیرا حزب الله ۱۰ برابر قوی‌تر از حماس است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یوآو گالانت در جلسه‌ای با حضور مقام‌های ارشد این رژیم با بیان اینکه باید در جبهه شمالی آماده شد، گفت: درگیری با حزب الله لبنان سخت است.

وی از مقامات ارشد دولتی خواست که برای تکمیل انتقال ذخایر و تجهیزات نظامی به ارتش و تکمیل مقدمات در جبهه شمالی اقدام کنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، مقام‌های شرکت کننده در این جلسه با نگرانی آن را ترک کردند و گفتند که باید هرچه سریعتر اقدام کرد و کاستی‌ها و آمادگی‌ها تکمیل شود تا حوادث جنوب (عملیات طوفان الاقصی حماس) تکرار نشود.

از سوی دیگر فرمانده بخش جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی نیز، گفت: ما نتوانستیم از جبهه جنوبی محافظت کنیم و تا زمانی که ثابت نکنیم زندگی در غزه تغییر کرده است، نمی‌توانیم مردم را به خانه‌هایشان بازگردانیم.

وی همچنین ادعا کرد که هدف از عملیات نظامی در غزه این است که هیچ حکومت نظامی و سیاسی از سوی حماس وجود نداشته باشد.

در همین رابطه کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی هم چهارشنبه شب گزارش داد که کابینه امنیتی این رژیم به بایدن اعلام کرده است راهی جز حمله زمینی به غزه نیست چون عدم تحقق پیروزی، جایگاه (رژیم) اسرائیل و برنامه ‌های راهبردی ‌اش را به شدت متزلزل خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها