کد خبر: ۵۳۰۸۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۰۴ آبان ۱۴۰۲
کاربران شبکه‌های اجتماعی به انتشار فیلمی از رفتار انسانی نیرو‌های حماس با اسرای صهیونیست واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از روزنامه جوان، انتشار فیلمی از رفتار انسانی نیرو‌های مقاومت حماس با اسرای صهیونیست دربند با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. ویدئوی منتشر شده از لحظه آزادی دو اسیر زن سالخورده اسرائیلی به دست حماس نشان می‌دهد «یوکابد لیشفیتز» یکی از دو اسیر دربند حماس در آخرین لحظات اسارت و تحویل به صلیب سرخ، با نیرو‌های گردان‌های قسام به گرمی و مهربانی خداحافظی نیز می‌کند. حماس می‌گوید این دو اسیر را به دلیل مریضی آزاد کرده است. کاربران این فیلم‌ها را مصداقی بر دروغ بودن پروپاگاندای اولیه علیه نیرو‌های حماس که تلاش می‌کرد این نیرو‌ها را خشن و فاقد اخلاق نشان دهد، تحلیل کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.
 
فائزه طلایی:
«اسیر آزاد شده: بهمون گفتند به قرآن ایمان داریم و به شما آسیبی نمی‌رسانیم!» حماس اسرای غیر نظامی رو با وجود این‌همه ناجوانمردی طرف مقابل، داوطلبانه، بدون مذاکره بدون پیش شرط آزاد می‌کنه! در مقابل اسرائیل وحشی تا الآن بیش از ۳۵۰۰ نفر غیر نظامی، زن و کودک رو به خاک و خون کشیده!

سیدامیرعلی ناقدی:
خداحافظی اسیر صهیونیست هنگام آزادی! رفتار انسانی با کسانی که امکان زورگویی بر آن‌ها را داری، از مقاومت برآمده از الگوی انقلاب اسلامی دیده می‌شود، نه از صهیونیست زن و کودک‌کش و نه از بزک‌کنندگان صهیونیسم که اوج انسانیت‌شان اینست که می‌گویند خواسته زورگو را حقیرانه باید پذیرفت!

سیدنظام الدین موسوی:
زن سالخورده اسرائیلی که در اقدام بشردوستانه حماس آزاد شده هم پروپاگاندای دروغین صهیونیست‌ها را به هم ریخت. از او سؤال می‌کنند چرا هنگام آزاد شدن برای نیرو‌های حماس دست تکان می‌دادی؟ می‌گوید:، چون رفتار آن‌ها با ما خیلی خوب بود و همه احتیاجات ما را برطرف می‌کردند. بختت نتانیاهو!

باران وکیلی:
دفتر بنیامین نتانیاهو: اظهارات اسیر اسرائیلی آزاد شده ما را شگفت زده کرد و سبب آسیب تبلیغاتی به ما شد:)) از اینجا تا دفتر نتانیاهو پارانتز؟!

کاربری با نام «گلی‌جان»:
آیا رأفت اسلامی جز اینکه که مقاومت اسرای صهیونیست رو به خاطر مریضی به رغم عدم قبولشون توسط صهیونیست‌ها آزاد می‌کنن؟ تشکر دو اسیر از نیرو‌های القسام به خاطر رفتار انسانیشون. #طوفان_الاقصی

میثم ایرانی:
اسیر اسرائیل موقع آزاد شدن برمی‌گردد و با مبارز حماس دست می‌دهد. این نشان عظمت اسلام است آنچه مدعیان حقوق بشر در غرب در فیلم‌ها بازی می‌کنند مسلمانان در عمل اجرا کردند؛ غزه #فلسطین

علی فرحزادی:
من تو این فیلم متوجه نشدم اسرای اسرائیلی که دیشب آزاد شدن با نیروی حماس چی دارن به‌هم میگن فقط اون لحظه آخر پیرزن یه جوری خداحافظی می‌کنه کاملاً مشخصه این چند روزی که مهمان فلسطینیا بوده خیلی محبت دیده!

کاربری با نام «آقای تحلیلگر»:
دو تصویر دیروز همزمان منتشر شده یکی اسرای صهیونیست هستند که با عزت و احترام آزاد شده‌اند و یکی هم اسیر فلسطینی است که دیروز در زندان مجدو جان داد. در همین نبرد نابرابر، مرز بین کودک کش‌ها و آن‌هایی که خانه خود را می‌خواهند خیلی روشن است. تقریباً در دنیا همه این را فهمیده‌اند.

محمد هولمز:
یک اسیر ۲۵ ساله به نام عرفات یاسر حمدان از کرانه باختری چند روز پیش در زندان‌های اسرائیل به شهادت رسید، در عوض وضعیت اسرای صهیونیست کنار حماس آن‌قدر خوبه که وقتی دارن ازشون جدا می‌شن، باهاشون دست میدن! مردم دنیا فهمیدن که کی بیشتر به تروریست‌ها شباهت داره.

سیامک بابایی:
قابل توجه کسانی که تبلیغ می‌کنند حماس رحم نداره ببینید چطور با احترام با اسرای خود رفتار می‌کنند. در عوض رژیم سفاک و آپارتاید صهیونیست به هیچ کسی رحم نمی‌کنه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها