کد خبر: ۵۳۰۹۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۷ آبان ۱۴۰۲
«به افق فلسطین»؛
مسئولین این شبکه و برنامه، واقعاً با خود فکر نکرده اند که آذری جهرمی چه ارتباطی به فلسطین دارد؟ صاحب دیدگاه است؟ نویسنده و پژوهشگر و تحلیلگر است؟ سابقه فعالیت منطقه ای و جهانی دارد؟ در زمان مسئولیت خود، کار خارق العاده ای برای فلسطین و جبهه مقاومت کرده است؟ کار خارق العاده ای علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است؟

به گزارش پایگاه خبری 598، شب گذشته در ویژه برنامه «به افق فلسطین» که این روزها توانسته به طور قابل قبولی و با دعوت از مهمانان متنوع به موضوع فلسطین و تحولات بعد از طوفان الاقصی به ویژه جنایات رژیم صهیونیستی بپردازد، مهمانی دعوت شد که برای همه، جای تعجب داشت. محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پرحاشیه ارتباطات در دولت دوم روحانی مهمان برنامه فلسطینی شبکه افق شده بود!
 
اما چند نکته در این زمینه بخوانید:
 
یک: از مسئولین شبکه افق و صداوسیما باید پرسید واقعاً با کدام متر و معیار، خود را متقاعد کرده اند که به فرد معلوم الحالی مانند آذری جهرمی که به لطف صفحات مجازی اش سعی می کند در افکار عمومی زنده بماند، تنفس مصنوعی داده و آنتن را در اختیار او بگذارند.
 
دو: مسئولین این شبکه و برنامه، واقعاً با خود فکر نکرده اند که آذری جهرمی چه ارتباطی به فلسطین دارد؟ صاحب دیدگاه است؟ نویسنده و پژوهشگر و تحلیلگر است؟ سابقه فعالیت منطقه ای و جهانی دارد؟ در زمان مسئولیت خود، کار خارق العاده ای برای فلسطین و جبهه مقاومت کرده است؟ کار خارق العاده ای علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است؟
 
سه: آذری جهرمی حتی در زمینه فضای مجازی - که چند سال مسئولیت داشته - هم تفکری عوام گونه دارد؛ چه برسد به عرصه سیاسی که اساساً در این عرصه به حساب نمی آید؛ چه برسد به مسائل راهبردی منطقه ای و جهانی!

چهار: وزیر جوان محبوب روحانی در همین برنامه هم که دعوت شد، بخش هایی از آن را خارج از ساختار برنامه صحبت کرد و به برخی سیاست های رسمی نظام در زمینه فضای مجازی – که مستظهر به دلایل عقلی، قانونی و شرعی است - کنایه و طعنه زد! چرا باید اجازه دهیم که چنین فردی، با شبهه پراکنی و بیان سخنان سطحی، وقت مردمی که پای تلویزیون نشسته اند را بگیرد؟!
 
پنج: این روزها و در جنگ غزه مشاهده می کنیم که خلأ وجود سکوهای مجازی بین الملی که متعلق به جبهه مقاومت باشد، بیش از پیش احساس می شود. زیرا همزمان با بمباران فضای حقیقی، سکوهای مجازی آمریکایی صهیونیستی، بمباران مجازی در برابر محتوای مربوط به فلسطینی ها و حساب های کاربری آنها به راه انداخته اند.

شش: در هر صورت، اگر در سال های گذشته، امثال آذری جهرمی به جای برجسته کردن تلگرام، توییتر و اینستاگرام در ایران و افتخار کردن به حضور سکوهای دشمن و استعمار مجازی، به وظیفه خود عمل می کردند و ما را در زمینه پیامرسان و شبکه اجتماعی، در عرصه بین المللی و جهانی جزو ابرقدرت ها می کردند، قطعاً وضعیت به شکل کنونی نبود. آذری جهرمی باید پاسخگوی این عقب ماندگی باشد. جالب این است که او به جای عذرخواهی بابت کوتاهی های خود، وقیحانه در همین برنامه، تطهیر کننده فعالیت سکوهای مجازی دشمن در داخل خاک جمهوری اسلامی هم شده است.

هفت: عملکرد فاجعه بار آذری جهرمی در دوران مسئولیت خود که خواسته یا ناخواسته فرصت را برای بدخواهان ملت در جهت هجمه های امنیتی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... باز گذاشت او را در جای متهم می نشاند نه آنکه او در موضع طلبکار در تلویزیون حاضر شود و حتی از ویژه برنامه فلسطینی و خون بی گناهان غزه هم موج سواری سیاسی جناحی کند.

منبع : جهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۸
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها