کد خبر: ۵۳۱۰۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۹ آبان ۱۴۰۲
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نسبت به عدم صدور قطعنامه محکومیت حملات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی به غیر نظامیان توسط سازمان جهانی بهداشت ابراز ناخرسندی کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در پاسخ به نامه قدردانی دکتر المنظری، مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در خصوص حضور ایران در هفتادمین اجلاس منطقه ای این سازمان، ضمن تشکر، نوشت: در خصوص برگزاری هفتادمین اجلاس کمیته منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت از تاریخ ۹ تا ۱۲ اکتبر در دفتر منطقه ای در قاهره، مایلم صمیمانه از جنابعالی و همکاران فنی و اداری جنابعالی در برگزاری و میزبانی هفتادمین اجلاس کمیته منطقه ای تشکر و قدردانی نمایم. تلاش های شما به طور قابل توجهی به کیفیت اجلاس کمک کرده و اثربخشی بحث ها با حرفه ای بودن تیم شما افزایش یافته بود.

وی گفت: اگرچه این نشست یکی از پربارترین اجلاس کمیته منطقه ای بود، اما از سوی دیگر، زمان مناسبی بود که قطعنامه ای مبنی بر پایان دادن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و زیرساخت های غزه و ارائه کمک های بشردوستانه به مردم بی گناه فلسطین صادر می شد.

عین اللهی تاکید کرد: با توجه به اینکه جنابعالی به پایان دوره مسئولیت خود به عنوان مدیر منطقه نزدیک می شوید، از این فرصت استفاده کرده و از توجه و کمک ویژه شما به توسعه سلامت در جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها