کد خبر: ۵۳۱۱۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۱۳ آبان ۱۴۰۲
با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»
راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه دقایقی پیش با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان و با شعار « نظم نو جهانی با نسل آرمانی» در تهران و سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه دقایقی پیش با شعار « نظم نو جهانی با نسل آرمانی» و با حضور گسترده مردم، دانشجویان و دانش آموزان در تهران و سراسر کشور آغاز شد.

باتوجه به اینکه ویژه مراسم ۱۳ آبان امسال در تهران به صورت راهپیمایی و از میدان فلسطین آغاز شده از ساعاتی پیش بسیاری از دانشجویان، دانش آموزان و مردم در میدان فلسطین حضور داشتند.

حاضران در میدان فلسطین تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی، سیدحسن نصرالله و همچنین کودکانی که در غزه و در حملات وحشیانه رژیم صهونیستی به شهادت رسیدند، در دست دارند.

مردم، دانش آموزان و دانشجویان تهرانی حاضر در میدان فلسطین پرچم‌ مقدس کشورمان به همراه پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان را با خود همراه دارند.

تجمع کنندگان همچنین با همراه داشتن دست نوشته‌هایی ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهونیستی، خواستار توقف کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط صهیونیست‌ها شدند.

شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و « هیهات من الذله» پرتعدادترین شعارهایی است که در این تجمع از سوی مردم، دانش آموزان و دانشجویان شنیده می شود.

تجمع کنندگان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی از سازمان‌ها و مجامع بین المللی و حقوق بشری می خواهند تا سکوت خود را در قبال جنایات در غزه بشکنند و اقدامی بازدارند در قبال این جنایات داشته باشند.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم به صورت خانوادگی شرکت کرده اند و در میدان فلسطین از کودک چندماهه تا پیرمرد و پیرزن حضور دارند.

برخی از تجمع کنندگان تهرانی به سمت لانه جاسوسی سابق آمریکا که محل اصلی تجمع است در حال راهپیمایی هستند، در مسیر میدان فلسطین تا لانه جاسوسی سابق آمریکا هم بسیاری از مردم حضور دارند. در این مسیر غرفه هایی برای نشان دادن جنایات آمریکا و اجرای برنامه های فرهنگی روشنگرانه برپا شده است.

از روزهای گذشته بسیاری از نهادها، مسئولان و شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، ورشی و فرهنگی ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی امروز، از آحاد مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرده بودند.

سردار نقدی رئیس ستاد مراسم ۱۳ آبان صبح امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به برگزاری ویژه مراسم ۱۳ آبان امسال و همزمانی آن با جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: کسانی که قصد دارند به مردم مظلوم غزه کمک کنند امروز وقتش است و می توانند با شرکت در مراسم امروز حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها