کد خبر: ۵۳۱۲۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۱۵ آبان ۱۴۰۲
رضا بابک بازیگر سریال‌های ماندگار تلویزیون و تئاتر و سینما بعد از مدت‌ها غیبت به عنوان راوی انیمیشن «شکرستان» برمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری 598، «شکرستان» در سری جدید خود ماجراهایی را سوژه خود قرار داده که در کنار خانواده، به محیط زیست و صرفه‌جویی در مصرف آب توجه دارد. سیدمسعود صفوی تهیه‌کننده این انیمیشن تلویزیونی از حضور رضا بابک خبر داد که قرار است صدایِ روایت سری جدید باشد.
 
او خاطرنشان کرد: در هر فصل از «شکرستان» تلاش کردیم تا براساس محتوا و موضوع مجموعه کاراکترهای جدیدی را اضافه کنیم و شخصیت­‌های قدیمی را نیز با یک پردازش و طراحی جدید در ساختار، و موازی کردن آنها باحال و فضاهای جدید دوباره وارد کار کنیم. به همین خاطر، کاراکترهای جدیدی وارد کار می‌شوند مثلاً در دو سه فصل اخیر نزدیک به 5 یا 6 کاراکتر به این مجموعه اضافه شدند.

صفوی تأکید کرد: مبنای تغییرات در «شکرستان» معمولاً براساس موضوع و محتوای داستان‌ها شکل می‌گیرد به طور مثال وقتی قرار است درباره موضوعاتی چون فناوری و یا کسب و کار صحبت شود نویسندگان فیلمنامه قلم، ذهنیت و تمرکز خود را صرفاً به سوی این مباحث متمرکز می­‌کنند که در این صورت ناخوداگاه شخصیت­‌های جدید، فضاهای جدید و خانواده­‌های جدید ذهن نویسنده­‌ها را درگیر می‌کنند به گونه‌ای که او مجبور از آن‌ها می شود البته گاهی نیاز است تا شخصیت های قدیمی با پردازش جدید در فضاهای مختلف به کار گرفته شوند به طور کل باید گفت اصولا تغییرات در شکرستان حول محور موضوع می‌چرخد.

داستان­‌های سری جدید «شکرستان» که به کارگردانی عباس جلالی یکتا با تکنیک کات اوت به تولید رسیده در یک شهر قدیمی و خیالی رقم می‌خورند و هر قسمت راوی داستان‌های مجزایی است که با صدای رضا بابک روایت می ‌­شوند. همچنین بهلول، پادشاه، وزیر، قاضی، اسکندر، ننه قمر، خواجه‌­فرزان، خواجه ­اقبال، برزو و صمد از جمله شخصیت‌های آن هستند.

لازم به ذکر است «شکرستان» تاکنون علاوه بر پخش از شبکه پویا، کودک و آی‌فیلم از سایر شبکه‌‌های دیگر نیز روی آنتن رفته و این بار سری جدید آن از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها